It's all about me Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Etter at jeg glemte å fylle på vann (jepp, jeg vet, veldig lurt) før jeg satte den på ser den ikke like fin ut inni lenger. Noen supre mirakelmåter?
♥min♥lille♥prinsesse♥ Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Jeg prøvde et tips jeg fikk her inne en gang... Kjøp sitronsyre på butikken, tøm det i vannkokeren, fyll med vann og sett den på! Min vannkoker ble som ny!!
It's all about me Skrevet 20. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2009 Takk, da skal jeg teste det. Viste jeg hadde lest noe her inne, husket bare ikke hva.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Enda enklere, ta masse bakepulver og fyll vann oppi. IKKE kok opp, bare la det stå til dagen etter. Vask med oppvaskkosten litt lett oppi, gjenta ved behov. Funka som bare søren her, åpne element og så nesten ren ut igjen..... Måtte gjøre det samme en gang til, og skylla og kokte ut mange ganger etterpå....
De tre gull Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Eg bruker oppvaskmaskinpulver i kaffekannen, kanskje det funker på vannkoker også???
Gjest Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Bland eplecidereddik i vann (lag litt "sterk" blanding) kok opp å la stå til dagen etter. Så skyller du godt, gjerne koke opp et par kanner med nytt vann og kast. Da skal du se at kanna er så god som ny )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå