JC:-) Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Selv har jeg 114 dager igjen tl termin 12. august. Og synes tiden går egentlig veldig sakte for tiden. Sliter en del med bekkenløsning, så dagene bli litt for lange til tider. Har blitt sykmeldt 40%, men det skulle nok ha vært mer... men jeg gidder ikke å gå hjemme heller, har gjort det med de to andre jeg har og tiden frem mot fødselen var veldig lang..... Men sitter å venter i spenning på beskjed fra broren min og dama som skal ha baby snart. Endelig skal jeg bli tante!!!! Forresten flere i nærområdet som har termin samtidig som meg??? Jeg bor like utenfor Molde
Gjest eelis+spire Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Jeg syns tiden går kjempesakte. Jeg er 14+2, og venter i spenning på å kjenne de første bevegelsene. Jeg syns det kjennes ut som et år til ul 28. mai, og en evighet til termin 19. oktober!
JC:-) Skrevet 20. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2009 Skjønner hvordan du har det.... Men når jeg ser på de to andre barna jeg har så går tiden for fort igjen.... Rart det der....
*1+1=2 små* Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 hehe jeg har ikke tid til å kjede meg fordi jeg har en liten datter fra før av, prøv å nyt tiden;) Har foreløbig termin 20.oktober og ul 20.mai så vi får se. Går fooort nå i eksamenstiden og med skole, hus, barn og mann;) Husker med første gikk tiden sakte fordi jeg gleda meg så fælt, nå gleder jeg meg men jeg tenker også at jeg må rekke en del før ungen kommer(vil helst studere frem til fødsel og rask tilbake til skolebenken igjen etterpå). Dere får prøve å ikke tenke på hvor langt som er igjen, plutselig er dagen der! Så klart er det kjedelig og trøttsomt å være hjemme hele dagen pga bekkenplager(jeg var hjemme i 5 mnd.) men til og med de dagene går forbi:)
Kjærlighet <3 Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Jeg er to-delt... Syns tiden går enormt sakte når jeg ser frem mot termin (23.aug) Men når jeg tenker på at det er TRE år siden jeg satt høygravid og ventet nummer to, ja da syns jeg egentlig at det har gått fort likevel :-) Er fullt sykemeldt jeg, så har nok av tid for å si det sånn.. Heldigvis går det mot vår og sommer! Tror det hadde vært verre om vi nå var i oktober og hadde termin i jan/feb/mars...
Johan Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Jeg synes det har gått VELDIG sakte til nå, til tross for at jeg har en toåring hjemme som krever mye av mamma. Men jeg har vært veldig dårlig, og da går tiden sakte. Nå er formen litt bedre og jeg kjenner at tiden også kanskje går litt fortere. Håper det...
Kongeørna Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Jeg har bestemt meg for å ta det med ro nå som jeg er over i 2.trimester. Dette er høyst sannsynlig mitt siste svangerskap, og jeg vil nyte det!!!
nesten30 Skrevet 20. april 2009 #8 Skrevet 20. april 2009 Jeg syns egentlig tiden går fort jeg.... synes egentlig at alt har gått fortere etter uke 12:)
snuffe Skrevet 20. april 2009 #9 Skrevet 20. april 2009 Nei. Utrooolig sakte. Møkkabekkenet holder meg borte fra jobb og begrenser det meste av tidsfordriv. Er deltidsstudent med eksamener up-and-coming, men eksamenslesing er ikke akkurat noe som får tiden til å suse av gårde, hehe.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 20. april 2009 #10 Skrevet 20. april 2009 Jeg er 15+2 og synes egentlig at tiden har gått fort, men nå som jeg venter på UL synes jeg den går litt sakte. Men jeg tror jeg kommer til å syns tiden kommer til å gå enda saktere mot slutten av svangerskapet.
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 20. april 2009 #11 Skrevet 20. april 2009 Jeg synes tiden går både fort og sakte på en gang jeg. På en måte føles det som dagene flyr avgårde og jeg rekker aldri å få gjort alt jeg føler jeg skulle fått gjort i løpet av en dag. Samtidig føler jeg at dagene mot termin snegler seg avgårde. Jeg har termin litt etter deg, 24.august. Bor i Molde.
Gjest Skrevet 20. april 2009 #12 Skrevet 20. april 2009 Jegn synes tiden fløy fram til rundt uke 23, da stoppet det litt opp. Nå går det tregere, men ikke sakte heller. Er i uke 25 nå med termin 9. august, men Molde er nok litt langt unna :-) Er nettopp blitt 50% sykemeldt og synes det er deilig, har hatt så utrolig lite energi i dette svangerskapet og hadde ingenting igjen til de tre barna våres, så håper det kan endre seg litt nå.
vekten30 Skrevet 20. april 2009 #13 Skrevet 20. april 2009 Hei, Jeg synes at ukene går i et godt tempo, ikke for sent og ikke for raskt:) Men jeg kjenner jeg er klar for å UL nå.. Skal dit i neste uke:) Ellers er jeg 17+2 i dag. Er i 100% jobb så da går dagene fortere:)
Nr. 5? Skrevet 21. april 2009 #14 Skrevet 21. april 2009 syns tiden har gått sakte til nå, men kanskje fordi jeg er 100% sykmeldt. Fra neste uke begynner fotballsesongen til begge guttene med kamper hver uke, cuper og kakebaking så da går det nok fort i noen uker fremover. Etter det blir det jo ferietid
olebrum30_05&09&13 Skrevet 21. april 2009 #15 Skrevet 21. april 2009 syns tiden fikk fort fram til ul 14 april.. ble satt tilbake 1 uke og 3 dager så er nå på samme plass jeg har vært før hehe.. så nå føles det litt sakte ut, men går nok fort når jeg får komme meg på "nye" uker. Mye som skjer framover med skole, jobb, barn, husarbeid, mann, eksamener, konfirmasjoner, bursdager, søsteren min sin fødsel, også kommer sommeren som sikkert kommer til å rase fort forbi og da er det ikke lenge til termin i slutten av september
bobler Skrevet 21. april 2009 #16 Skrevet 21. april 2009 Synes tiden går fort jeg. Fint å nyte siste tiden "alene" og:-)
MiMa09 Skrevet 21. april 2009 #17 Skrevet 21. april 2009 Er 22 uker nå, og tida går tålelig fort. Men står i fare for å bli sykemeldt og det vil jeg ikke. Ser for meg at det kommer til å bli skrekkelig kjedelig å gå hjemme hele tida... Jeg er nesten sånn at jeg ikke har lyst å si til legen på fredag hvor vondt jeg har i ryggen :-(
Nr-3-i-Magen Skrevet 22. april 2009 #18 Skrevet 22. april 2009 Jeg har en toåring fra før av, og syns tida går kjempesakte denne gangen! Nå vet jeg jo alt som skal skje, og jeg er ikke interessert i å lese bøker eller uke for uke-beskrivelser lenger. Tida bare snegler seg avgårde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå