Gå til innhold

Rieframkallende akupunktur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt mye om modningsakupunktur, men ikke rieframkallende akupunktur. Jeg får fotsoneterapi som skal hjelpe på modning og jeg skal få rieframkallende akupunktur uke 38/39. Akupunktøren sa at fødselen som oftest starter ett døgn eller to etter slik behandling... Noen som har prøvd rieframkallende akupunktur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk akupunktur under selve fødselen for å få sterkere rier og jeg kjente faktisk at riene ble kraftigere nesten så snart jeg hadde fått nålene i kroppen. Det kan jo ha vært en tilfeldighet, men hvorfor ikke prøve hvis du har råd til å bruke penger på det :-)

Skrevet

Å, det hørtes jo flott ut:)

Akupunktøren sa at hun skulle sette nåler i ørene, var det der du også fikk nåler?

Skrevet

Nei, jeg fikk i føttene, men det var visst for å få fremkalt noen spesielle rier som skulle gjøre at barne skrudde seg lengre ned i bekkenet :-)

Lykke til da, og kanskje du kan fortelle om det virket hvis du prøver? Jeg kunne vært fristet til å prøve selv :-)

Skrevet

Er enda 5 uker til jeg skal få slik akupunktur, men skal skrive et innlegg her om det funker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...