Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Jeg har hørt mye om modningsakupunktur, men ikke rieframkallende akupunktur. Jeg får fotsoneterapi som skal hjelpe på modning og jeg skal få rieframkallende akupunktur uke 38/39. Akupunktøren sa at fødselen som oftest starter ett døgn eller to etter slik behandling... Noen som har prøvd rieframkallende akupunktur?
Gjest Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Jeg fikk akupunktur under selve fødselen for å få sterkere rier og jeg kjente faktisk at riene ble kraftigere nesten så snart jeg hadde fått nålene i kroppen. Det kan jo ha vært en tilfeldighet, men hvorfor ikke prøve hvis du har råd til å bruke penger på det :-)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Å, det hørtes jo flott ut:) Akupunktøren sa at hun skulle sette nåler i ørene, var det der du også fikk nåler?
Gjest Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Nei, jeg fikk i føttene, men det var visst for å få fremkalt noen spesielle rier som skulle gjøre at barne skrudde seg lengre ned i bekkenet :-) Lykke til da, og kanskje du kan fortelle om det virket hvis du prøver? Jeg kunne vært fristet til å prøve selv :-)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Er enda 5 uker til jeg skal få slik akupunktur, men skal skrive et innlegg her om det funker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå