Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Ser jenter/damer tar skikkelig tunge kyss på fester,og legger ut på nettby og FC. Er det en ny trend eller?
Gjest -<<- Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Nei, det er en gammel trend. Hovedsaklig utbredt i aldersgruppen 17-19, der minst en deltagende kliner heter Linn-Jeanett og har tatt solarium siste uka.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Huff, det er bare så døvt. Alt for opperksomheten. En ting er om du faktisk er lesbisk. Men disse er bare anonyme tøyter som skriker etter oppmerksomhet fra gutta, ikke jenter!
Gjest Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Har ei venninne på 42 og ei nettvenninne på nettby på 36 så bilde nå ,herregud sitter å kliner med ei annen ,ikke bare små jenter nei.Men kan begynne å lure.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Det var da vanlig i min ungdomstid også. Fra 15-18 års alder klinte jeg vel med ca halvparten av mine venninner. Rimelig pinlig å tenke på nå.
Gjest Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Tja, jeg har klina med jenter på fest i femogtjue år, så jeg veit ikke helt om det er en trend, mulig en retrotrend.
Minafårsøsterellerbror Skrevet 20. april 2009 #10 Skrevet 20. april 2009 Det var veldig in da jeg var ca 18-20 for en god del år siden. Klinte ikke med venninner selv, jeg syntes det ble helt feil selv om det var for gøy.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #11 Skrevet 21. april 2009 hmmm...jeg er 22 nå og mine jevnaldrende jentevenner kliner ikke på fest lenger. Det var en hit i russetida da det var en av knutene, og det hendte det tok litt av..Men som sagt, de fleste synes det er ganske teit å venninnekline nå når vi har blitt "så" gamle Kanskje jeg vennene mine og jeg er kjedeligere enn gjennomsnittet på min alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå