nissetrollet Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Når jeg trykker på leggene foran er det akkurat som en tempurmadrass......det blir dype søkk som forsvinner igjen etter ca 10 sekunder. Får også sånne stikninger i lysken av og til,sånn at jeg hyler til og slipper det jeg har i hendene....Har også kynnere i ett strekk....nærmer det seg kanskje?
Høygravid&gla:-) Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Hei. er også i uke 37,termin 12 mai. Hovne bein,å kjenner jeg stivner mye fortere i hendene mine. Spes på natten. Jeg å er plaget veldig med lysken, det tar sånn tak at jeg bare blir helt stum... det har noe med bekketet mitt å gjøre. Jeg kjenner noen kynnere,men siden jeg har astma å tar bricanyl(som er rie hemmende) så kjenner jeg mildt med dette... Kroppen driver å forbreder seg :-) Er du usikker så ring din jordmor eller føde avd:-) 3 kg på tre dager kan sikkert vært normalt på slutten, spes siden du har så mye vann. Men kan jo høre for sikkerhets skyld... Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå