Gå til innhold

Noen som bor i området Storo/Sandaker eller rundt der?


Luftig med nr2 på vei*Høygrav*

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Jeg var opprinnelig i September- klubben, men ble flyttet frem litt over en uke på UL. Så nå har jeg termin 26.08, med en liten gutt. Herlig :-)

 

Er det noen av dere som holder til i området Storo/Sandaker/Torshov da? Ser for meg at det kan bli noen laaange dager alene, så noen å henge på kafe med eller trille sammen med hadde vært gøy. Vet at det er noen i Septemberklubben også som er fra samme området, tror det var en 4-5 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

jeg bor på Sagene og er gjerne med på både trilleturer og kafèturer til høsten. Jeg har fått UL-termin 08.08.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!!! Det blir hyggelig :-)

Har du flere, eller er det første? Jeg er 31 år, min første nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Disen/ Grefsen, så ikke langt fra:-) Termin 12/8 med min første. Er 30 år. Skal dere på BIM- treff i morgen eller? Har ikke bestemt meg enda jeg. Egentlig litt travel men rekker kanskje et lite besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 og dette er min første, så veldig fint med andre som er samme 'båt' :-)

 

Skal forøvrig på BIM treffet i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke BIM- treff for meg, rekker det ikke dessverre :-(

Men vi kan jo etterhvert treffes for å bli bedre kjent vi som bor i nærheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! Jeg bor på Grünerløkka og dersom det ikke er for langt unna er jeg gjerne med på både møter både nå fremover og senere til trilling og hundrevis av kaffelatte til høsten :) Det er ihvertfall slik jeg ser for meg at et "friår" med førstemann skal bli. He he. Jeg var også i septemberklubben men fikk ny termin 25.89, så da stakk jeg en tur innom august. Er forøvrig 33 år og her kommer det også en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Eg bur på Løren/Sinsen og vil gjerne vera med:) Terminen min blei flytta fra 31.aug til 1.sept, men veit jo aldri når det skjer;) Jenta kan jo finna på å komma før den tid:)

 

Er veldig glad i å gå på kafe:)

 

Klemklem

 

Christine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Vi blir jo rene barnevognmafiaen jo :-)

Dette blir gøy! Jeg så for meg noen lange dager må jeg innrømme, kjenner ingen i området her så hadde måttet tusle rundt alene med poden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...