Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Faktisk:-) Var på venners venner fest lørdag, gamle kjente fra vi hadde vår glansperiode:-) Superknallgøy og koselig var det. I løpet av kvelden dukket et problem opp for ei venninne. De skulle nemlig få valp idag, men pga en uventet for-tidlig-fødsel hos oppdretter som bor rett v Bergen, kunne han ikke komme med den. Og det var såklart krise! Så vi kjørte rett og slett avgårde i går formiddag vi. Og hentet lille nøstet. Sammen med datteren hennes som er den som skal ha ansvaret for nurket. Det var en fantastisk tur over vidda og fjords and fjells:-) Vi har virkelig en helt enestående natur og jeg forstår turistene som blir helt bergtatt! Med knallblå himmel og strålende sol fikk jeg en annerledes søndag enn jeg hadde planlagt, men det var flott:-) Voff voff
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 He he en liten søndagstur til Hardagervidda lizzom:-) Snill du er da, som kjører avgårde for å hente baby:-) Ja, vi har flott natur!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2009 Ja snill må man være:-) Og Hardangervidda var bare litt av turen. Fantastisk å klatre seg opp og ned av fjellheimen i bilen. Der som ingen skulle tru at nokon kunne bu:-) Vi nektet derimot å kjøre siste biten opp til oppdretteren, for det var sååå bratt og smalt og skummelt. Så han møtte oss halvveis i fjellskranten:-) Og vi lo og lo....er det mulig liksom:-)
♥Snulder Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Hardangervidda du.... Jammen finner du på mye rart;=DDD
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2009 Ja det kan man saktens si:-) Hihi.....artig sak:-)
Reveenka Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Oi, det var litt av en søndagstur! Nesten litt misunnelig, jeg c",) Det er utrolig flott over fjellet og ned på Vestlandet altså, og dessuten syns jeg det var veldig snilt gjort å reise så langt for hente valp, da - men det overrasker meg ikke at du trår til på sånt! c",)
Karomamma Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Jøss i all verden!!!??? Du er jammenmeg snill altså! Bra dere fikk litt natur med på kjøpet Tror ikke det er det første jeg hadde sagt ja til selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå