2 hjertegull :) Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Hei alle DiB damer (og menn om der er noen:) Vi skal snart gifte oss, og det begynner å bli på tide å sende ut invitasjoner. I den annledning trenger jeg tips til en nettside hvor man kan bestille disse. De må være lekre, delikate og ikke så altfor dyre. Gjerne en side hvor man kan bestille bordkort i samme slengen.. Noen som har noen tips? Eller noen "styr-unna"? :-D På forhånd takk for svar Vennlig hilsen;
MintCondition Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 www.optimalprint.no har mye fint, og billig. Der har de invitasjoner, bordkort, veibeskrivelser etc etc....
* 5 om dagen * Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 gå inn på noen forskjellige bryllupssider,der har de masse sider om sånt,og linker videre...
Mamman til Alida J. Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Enig med hun over! www.optimalprint.no =)
2 hjertegull :) Skrevet 21. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2009 Begynte å bli litt fortvila når jeg hadde bladd fem sider og ennå ikke fant tråden min, men så lå den jo på den 6 siden da Tusen takk for svar.. Skal teste Optimalprint
blittmamma07 Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 www.bryllupsinvitasjoner.no billig og veldig bra!
Himmel og hav Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 www.kortshop.no Kjempeflotte design, utrolig bra service og kjemperask levering!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå