En,to,sju,ti Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Og nå begynner jeg og blir lei. Han kan jo risikere og miste jobben også og da går det utover en hel familie. Jeg har kjøpt en vekkeklokke til han som stikker av! Clocky heter den og ruller av gårde når alarmen går. En skikkelig satans vekkeklokke! Håper det hjelper.
cherry coke Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Åha...hadde jeg vært arbeidgiver hadde jeg ikke vært nådig! Han er heldig som fortsatt har den jobben.
En,to,sju,ti Skrevet 20. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2009 Arbeidsgiver begynner og bli lei nå ja. Og det er nok ikke lenge til han må gå hvis han ikke blir bedre. Prøver å forklare han konsekvensene hvis han mister jobben men det går ikke inn. Han sover godt han.
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Hahaha, sorry at jeg ler, men jeg ser bare for meg den vekkerklokka... Ser for meg at den har små føtter, som popper ut og den begynner å springe når alarmen går... Hæhæhæ.
Fire småtroll Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Jeg er arbeidsgiver selv og har en av mine ansatte kommet for sent tre ganger er det skriftlig advarsel, etter det ingen nåde! Men nå er vi en liten arbeidsplass hvor vi er helt avhengig av hverandre da.. Mannen din skulle vært holdt igjen 20 min hver ettermiddag så kanskje han hadde kommet seg opp om morgenen Lykke til med den nye vekkerklokka, må jo være et funn
Gjest -<<- Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Hva er han, fire år? Det er vel ikke din jobb å få en voksen mann opp om morgenen.
Dronningen! Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Mennesker som alltid "bruker" av andres tid er det verste jeg vet!! Og han er nok ikke programmert til det, han er bare ekstremt bedagelig anlagt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå