Karima Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Hei. venter min skatt 11mai og lurer litt på hva jeg skal kle på barnet hjem fra sykehuset.Blir det for lite med hjemmestikket ullsett og ullteppe? eller bør jeg ha kjøredress???
Sigbeth Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Det blir ikke for lite. Skal jo bare rett inn i bilen og ut igjen - det tåler de i mai.
engutttil=) Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 mitt gull kommer i slutten av juni så er litt usikker selv. men regner med at det strikka settet jeg fikk hos svigermor sist gang blir brukt igjen. det er så nydelig. det er nok med ull på barna. det viktigste for nyfødte er lue og at de er varm på beina.
Karima Skrevet 20. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2009 Takk for svar jenter,men trenger jeg kjøredress i tillegg til ulltøyet??
to_tette? Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 hjemmestrikket ullsett, og et teppe hvis det må til. har termin 5.mai
Sigbeth Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Prøvde å svare nei på dette spørsmålet i sted...:-)
engutttil=) Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 nei det treng du ikke. er sola oppe den dagen blir den lille kokt i biln. jeg bor nordpå og fikk forgje gull i mai og brukte kun ullklær hjem. det holdt i massevis.
Fjerdemann på vei Skrevet 20. april 2009 #8 Skrevet 20. april 2009 Jeg ville ikke hatt kjøredress i tillegg til ulldress nei. (Skjønte det ikke som at du hadde tenkt å bruke begge deler samtidig altså..) Jeg lånte en kjøredress til forrigemann, men jeg brukte den aldri, brukte kun det strikkede ulltøyet. Førstemann er født i mai, hadde kun strikkatøy til han, og et tynt ullpledd over, holdt i massevis.
Karima Skrevet 20. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. april 2009 Ok, takk for svar alle sammen:)) Var litt usikker,men nå blir hjemmestrikket og pledd...Uerfaren med baby i mai:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå