partyoffive Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Har hort så mye tull her inne om folk som har ahtt dårlige erfaringer hos Fame og kommet derfra 'blakke', he-he. Når de sier at et bilde (20x25) koster 995 inlk. ramme, er det faktisk slik eller tror dere det kommer andre ting i tilleg de ikke nevner? Jeg spurte ettertrykkelig 'er det totalen?' - og fikke ja, men sitter allikevel her og tenker..hmmmm? Er det sant, eller er jeg inne for en oversaskelse? Noen erfaringer m/Fame sine priser?
Gjest Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Jeg ringte dem å ba om å få tilsendt prisliste. Fikk den på mail med en gang. Det var sjokkerende priser ja! Men når de sier at det er prisen for bildet _og_ rammen skal det ikke kommer til mer. Med mindre det er et bilde de velger og du misliker..... Da må du jo kjøpe flere. Eller om du vil ha flere av dem som blir tatt. Er vell helst det som blakker de fleste. Det er vanskelig å holde seg til bare det ene bildet, og skal en kjøpe er det rådyrt!
partyoffive Skrevet 20. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2009 Men hva mener du med bilde som DE velger??? velger jeg ikke bilde selv? Fikk beskjed om at forgraferingen var gratis siden det er en ukedag, og at jeg også fikk ett gratisbilde på 10x14 i tillgegg til det på 20x25 som jeg kjoper....??? Hores det ut som det stemmer?
It's all about me Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Du har oppfattett riktig. Den hun over mener er at enkelte avdelinger har selv begynt å bestemme hvilket bilde som blir det gratisbildet. Men de fleste avdelinger praktiserer fremdeles at du selv får bestemme. De du kjøper utenom derimot bestemmer du helt over selv. Rammen følger med i prisen på de to minste, men det er enkle og kjedelige rammer hvor du kan velge mellom 3 farger, ikke de du vanligvis ser i utsillingene dems i vinduene.
partyoffive Skrevet 20. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2009 Frokost quiz Jeg hadde valget mellom Bygdoy Alle og Drammen. Jeg valgte drammen, vet du om de lar deg velge selv? Rammen kommer jeg uansett til og spare til et senere bilde, siden jeg allerede har en ramme jeg vil bruke til dette bilde. Opererer uansett med helt enkle sorte rammer til våre portrett bilder. Takk for alle svar;)
It's all about me Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Jeg vet ikke sikkert dessverre. Men ring og spør, det er mulig det er Drammen jeg har hørt her inne som ikke lar en velge selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå