Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Jeg har veldig dårlig forhold til penger, andre?
Gjest Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 forsøkt betalt av foreldrene dine? hva mente du med det? jeg fikk da noen ukepenger (en heeeeeel femtilapp^^), helt til jeg skaffa meg jobb, da måtte jeg betale for alt selv^^
___ Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Hvordan da mener du? Jeg har jobbet me for foreldrene mine. Fikk vanlig tarifflønn da jeg ble gammel nok til å komme inn under tariffen og har vel ikke noe spessielt dårlig forhold til penger.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Skjønner ikke helt hva du mener. Jeg fikk sjeldent lommepenger, men fikk hvis jeg trengte litt, og var det noe spes jeg ville ha så måtte jeg jobbe for det. (Vaske huset, bilen, gå tur med en eller annen hund, hjelpe med småting) Etter at jeg flyttet ut som 16åring har jeg klart meg selv.. Og får ingen penger av foreldrene mine. Fikk meg jobb med engang jeg flyttet. Har ett bra forhold til penger.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 De har gitt meg penger i stedet for kjærlighet når det har passet de og ikke gitt penger når jeg har trengt det. Har ikke fått ordentlig klær når jeg har trengt det fordi de villle bevise hvem som bestemte. De har prøvd å lokke med penger for å få meg til å gjøre ting og blitt fornærmet når jeg ikke har tatt imot. De har kommet med masse beskyldninger mot meg og masse løgner. De presser penger på meg og krever takknemlighet. Hater penger. De viser ingen respekt og er ikke konsekvente. De gjør ting som passer dem og tar ingen hensyn til andres behov
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå