Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Er magen deres hard når dere ligger på ryggen? Min er veldig hard, ikke like hard som da jeg får kynnere, men alikevel veldig hard... Om jeg trekker bena opp, blir den litt mykere.... Hvordan er det med kynnere hos dere? Hos meg har det variert veldig fra nesten ingen en dag til i natt som jeg følte jeg iallefall hadde kynnere 10 ganger. De gjør ikke spesielt vondt, og er over veldig fort... HVa er deres erfaringer?? Ble litt skremt i natt når de kom så ofte...
kinemor84 Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Heisann:) Magen min er ganske hard når jeg ligger på ryggen å...den er egentlig ganske hard generelt, begynner å bli en bra klump:) Jeg sliter en del me kynnere, de er ikke spesielt vonde, men ganske ubehagelige. Har det opp til flere ganger om dagen, også om natta, men enkelte dager kommer til plagsomt ofte! Spurte legen min om dette og han så det ikke var så vanlig å kjenne det så ofte som jeg gjorde, men at det var ikke noe farlig:) Så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Du kain jo evt. kontakte legen din å høre hva han sier.
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 20. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2009 Takker for svar kinemor84. ) Ja skal på sykehuset i morgen, så skal ta det opp da, blir jo litt bekymret, men som du sier så er det stort sett ikke farlig.. Masse lykke til videre da )
kinemor84 Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Ikke noe problem:) Takk det samme du:) Masse lykke til med magen=)
EllaBella, bølla & minifrosken Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Kynnere har jeg hatt (eller, kjent, alle har, men ikke alle kjenner) fra uke 10 ca. Det er ikke farlig i seg selv, livmoren øver seg på fødsel, og det er jo bare bra! Dersom man får så mange at man blir hemmet i hverdagen, eller at de blir vonde, bør man være litt obs. 10 i løpet av en natt høres helt fint ut, i alle fall er det normalt for meg. Men, nevn det på kontrollen du, så far du et svar som er skreddersydd til DEG og DIN graviditet! Lykke til :-)
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 20. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. april 2009 Takk for svar EllaBella, bølla & minifrosken ).... Ja skal høre i morgen jeg. Er så dumt å gå å uroe seg heletiden... Men som du sier, er jo dette normalt. Jeg kjenner at de kommer, men de er ikke veldig vonde da gudsjelov.. Gru/gleder meg litt til ul i morgen, blir spennende. Har følt det er så lenge til, men nå er det liksom allerede i morgen... Rart... Masse lykke til videre da ) Takker for svar ) ( Godt å vite at flere har samme erfaringer)
nesten30 Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Er uke 20 +1 og har også hard mage når jeg ligger. Tror jeg har litt kynnere innimellom, men ikke regelmessige. Kjenner derimot rikelig med liv.... har en liten turner inni der:) Lykke til på ultralyden i morgen:)
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 20. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. april 2009 Takker for svar nesten30. Hilsen en som nettopp har blitt 30 he he.. Etter at jeg stod opp har jeg kjent to kynnere på 4 timer, så er ikke regelmessige.. Kan være at jeg har en del på natta som jeg egentlig ikke kjenner, men at jeg kjente de i natt siden jeg lå våken og grublet en del.. Kjenner også en del liv nå. Litt små dult liksom, veldig artig.. Masse lykke til videre da nesten30 )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå