Tante Gustava Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Har en flaske stående fra forrige gang jeg gikk gravid, men har selvsagt kastet "bruksanvisningen"... Når var det man skulle begynne å smøre og tøye med denne?
AmandaM Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 i uke 34. Masasje 4 ganger i uken i 10 minutter står det! Lenge..!
Tante Gustava Skrevet 20. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2009 Det var så sent ja Jeg masserte litt etter hver dusj sist, men må nok innrømme at jeg ikke orket så lenge som 10 min, ble vel et par min om dagen i stedet. Men litt er vel bedre enn ingenting Må innrømme at jeg vet ikke om det funket, jeg ble klipt pga vacumforløsning, men det kan da i alle fall ikke skade! Takk for svar
¤A-09¤ Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Her har jeg smurt siden uke 34. Smører 1-2 ganger daglig og masserer 2 min ca hver gang. Husker det ikke hver eneste dag ,men det får så være;-) Vet ikke om det funker, men tenker at det iallefall ikke skader å prøve!
Misti Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Jeg brukte det sist og revna ikke.... bruker den nå også=) tar ikke kjansen på noe annet=)
AmandaM Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Mellom kjøttet er mellom skjeden og rompa sant? Har smurt der, men må bare spørre for sikkerhetsskyld?..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå