Høygravid&gla:-) Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Hei! Jeg er 2 uker unna fødsel, å prøver å få plass til mer babyklær enn mammaklær. Jeg har masse klær mest i str l/xl. Noe i m .Jeg selger alle klærne for 1000kr, bare for å bli kvitt det.Bare ene mamma buksen kostet 599. Totalt 16 plagg. Send meg mail adr kan jeg sende bilder hvis det er int :-) Lykke til med svangerskapene deres :-)
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Ja! Det er jeg kanskje interessert i! Jeg har ikke kjøpt noe enda, og har vel ikke helt behov for det enda heller ettersom jeg er i uke 7, men jeg trenger det vel etterhvert. Sender du pm også svarer jeg deg med mailaddressen?
mille trille Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 ja, jeg også er interessert:) Si ifra igjen hvis det fremdeles er klær igjen.
Høygravid&gla:-) Skrevet 20. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2009 den er grei,sendt mail til ho første nå,så får vi se :-) Vil helst selge alt samlet :-) derfor den lave prisen:-) Skal gi beskjed her jeg!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå