Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 men finner jo ikke jobb!!!! ååå, hadde vikariat før sist svangerskap, så nå er jeg uten jobb og MÅ ha jobb før jeg blir gravid så jeg mottar foreldrepenger. men jeg finner jo ingen jobber jeg kan søke på!!! Kjipt! måtte bare dele litt frustrasjon! Vil jo ikke ta en butikk jobb heller, har jo høy utdanning og vil jobbe innen det.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Huff så kjedelig.. Nei det er ikke mange jobber å få nå til dags:( Men du må tenke som så at en jobb er en jobb. Hvorfor bare ikke ta en butikkjobb, om du skulle få det, og heller finne deg ny når du er ferdig med permisjon? Du gjør det vanskelig for deg selv når du setter slike krav... en jobb er en jobb...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 ja det er sant, setter meg store krav, men har jobbet så mange år i butikk at jeg kjenner ikke det frister en plass. (jaja, da får jeg bare ha det så godt) Samboer er blitt kjempe gira på et barn til han også, så kanskje jeg bare gjør det hvis jeg ikke finner noe annet iløpet av våren men skulle gjerne ønske at en jobb jeg har lyst på plutselig dukket opp
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Jeg har det samme problemet ,men forskjellen er at jeg er ikke kresen på jobbene og likevel får jeg ikke jobb. Er aktiv søker, har kvalitetsikret cv og søknader ( de er iallefall ikke elendige) . Har søkt jobb i snart 4 mnd og ikke fått tilbud om intervju engang Vi har veldig lyst på et nytt barn men vi har ikke råd til det. Arbeidsledighetstrygden er lommerusk og vi får det akkuratt til å gå rundt. Men må holde motet oppe, det må jo dukke opp en mulighet snart. Samtidig har jeg en paranoid tanke når det gjelder alderen min og at vi har ett barn, tenk om de ikke vil ansette en som mest sannsynlig vil bli gravid og gå ut i permison... Lykke til med jobb jakten HI
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Jeg har også lyst på en til men må jobbe før jeg kan begynne å prøve på det. Skal gå hjemme med babyen min til den er 19 mnd i januar, muligens begynne i jobb litt tidligere på senhøsten. Jeg har høy utdanning men ser at det ikke er mange jobber her innen det. Har som krav at det må være her i byen fordi jeg vil hente barnet jeg har tidligst mulig i barnehagen, jeg må ha en jobb der det ikke forventes at jeg jobber mye overtid, så da blir det litt begrenset. Ønsket mitt om barn er så sterkt at jeg bare skal jobbe meg opp rett til foreldrepenger, er ikke så nøye på at jobben er relevant til utdanningen. Men - jeg vil helst ikke jobbe i butikk og definitivt ikke med telefonsalg. Tror det skal gå greit da, har bare hatt kontorjobber etter videregående.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Ja, dere som søker på alt, søker dere på Rema 1000 jobber og ikke får? herregud, er det så vanskelig? Da skjønner jeg at jeg kommer til å få problemer gitt... Prøv barnehager da, de er det mange av... vanskelige tider dette gitt.. Må visst senke kravene mine litt, ellers får et til barn vente litt til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå