Gå til innhold

Fikk denne mailen i dag - la deg more/frustrere du også ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVOR SMART ER DEN HØYRE FOTEN DIN?

Dette er utrolig. Du må prøve det. Det er helt sant. Jeg antar at der er noen ting som hjernen ikke klarer.

Du må prøve dette – det tar bare 2 sekunder. Jeg kunne ikke tro det!! Det kommer fra en fotspesialist. Dette vil trigge hjernen din og du kommer til å prøve igjen og igjen for å se om du kan lure foten din, men det kan du ikke. Den er forhåndsprogrammert i hjernen din.

1. Uten at noen ser hva du gjør (de vil tro du er litt GAL…),

mens du sitter der foran pc’en din så løfter du høyre fot fra gulvet og gjør sirkelbevegelser med klokken.

2. Mens du gjør dette, skal du tegne tallet ’6’ i luften med din høyre hånd. Foten din kommer til å skifte retning!!!

Jeg sa det jo! Og det er ingenting du kan gjøre med det! Både du og jeg vet hvor dumt det ser ut, men før dagen er omme kommer du garantert til å ha prøvd det igjen og igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

foten min skiftet ikke retning....

Skrevet

Høyrefoten min er ikke så smart :-/

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Haha, det skjedde her og jeg klarte ikke å gjøre noe med det.

Bobo - foten din er smartere enn gjennomsnittet...=P

Skrevet

Da er foten min smartere også..... ER vel kanskje det eneste som faktisk er smart på meg da?!? =D

Var ingenting som skiftet retning her.

Skrevet

min skrifta ikke retning, men den måtte konsentrere seg ganske hardt...det rykka liksom litt til når eg begynte med 6 tallet;)

Skrevet

Haha, genialt! Heldigvis ingen som ser meg her jeg sitter, har prøvd flere ganger, men det er jo kål umulig. LOL. Hysterisk :)

Skrevet

haha genialt;) min skifta tvært..im stupid:D

Skrevet

Min skiftet også, den rykket til liksom :) men tror man kan klare det hvis man konsentrerer seg hardt og er bevisst på det, men da er det jo ikke gøy hehe :o)

Jeg er dum :o) *yeah*

Skrevet

Hehe, morsomt :-) Føttene mine klarte det :-) Øvde lenge på en annen, så har kanskje noe å si for at jeg klarte denne.

Prøv selv:

1. Stryk venstre hånd opp og ned på venstre side (fraca. halsen til navelen)

2. Mens du gjør dette, klapper du høyre hånd på høyre bryst

Klapper du med venstre også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...