Gå til innhold

Bugaboo - når begynne med sportsvogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har bugaboo cameleon - når gikk dere over til sportsvogn. Poden er snart 6 mnd, og har ikke mer enn et par cm i hver ende i vognen. Vi bruker ikke vognen så mye til soving for tiden, men er usikker på om det er litt tidlig i og med at bugabooen har den litt merkelige sittestillingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Det er ikke for tidlig nei. Søstra mi begynte når datteren var 5mnd pga nyskjerrighet. Jeg begynte når hun var 6mnd pga nyskjerrigghet. Spurte HS om det å det skulle ikke være noe prob.

Den sportsdelen er helt topp..

Snuppa sover hver dag i den på formiddagen, å når hun er våken sitter hun kjempe godt å koser seg:) Er kjempe fornøyd..

Skrevet

Vi byttet da snuppa var ca 5 mndr. Ikke fordi bagen var for liten, men fordi snuppa nektet å ligge når hun var våken i vogna. Det gikk kjempefint :) Hun koser seg når hun er våken, og sover godt når hun skal sove...

Skrevet

snuppa mi er 4 mnd å bare skriker viss hun må ligge, så hun sitter delvis opp i vogna allerede. veldig nyskjerrig jente:)

Skrevet

Jenta mi var 6,5 mnd da jeg bytta. Jeg er visst den eneste i verden som ikke er superfornøyd med den vogna:) Hun trives med å sitte i sportsdelen, men sover ikke så godt i den som hun gjorde i bagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...