hæppisnæppi<3 Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Skal på ny UL i morgen, såkalt vekstestimering...sambo har ikke mulighet til å være med så jeg har bestemt meg for å gå alene. Vi vet ikke kjønn, så håper vi får vite i morgen, samtidig går jeg med en sånn kjemperedsel for at ungen skal være DIGER inni der. Høres kanskje rart ut, men sambo driver å "erter" med det hele tiden, og jeg er selvfølgelig overfølsom... Magen har vært ekstra trøblete dette svangerskapet, så jeg er litt redd for alt egentlig. Jeg har bekkenløsning, masse kynnere, føles som magen er "for liten" osvosv...derfor litt ekstra sliten og tåler ikke så mye erting for noe. Har sagt ifra, men tror ikke han skjønner at det er noe å grue seg for. Hvor vanlig er det med stort barn i magen egentlig???? Sånn..litt syting må til..beklager det jenter!!
såpebobledama Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 ettersom jeg har lest, er det blitt veldig vanlig med store babyer. Vet ikke om det er pga kostholdet til folk nå om dagen,eller hva det er,men det er hvertfall veldig vanlig. Bare si til ham at han ikke skal erte,det er tross alt du som skal presse ut ungen,ikke han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå