Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Jeg synes jeg hørte rykter om at de skulle ha fått det nå? Men kan ikke finne den, da...
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Jeg Googlet, og fant denne adressen :) http://www.shoppingkatalogen.no/Profile/Klaer-og-mote/Barnekl%C3%83%C2%A6r/Polarn-O.-Pyret/122.html
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 20. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2009 Jeg hadde faktisk vært inne og sett på denne siden, men da kunne jeg ikke se noe nettbutikk...Snakk om å være surrete! ;p Men tusen takk! Da blir det shopping! =D
Noensomvetmontro Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 De har vel bare nettbutikk i Sverige, og den leverer ikke til Norge???
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 20. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2009 Nei, den leverer ikke til Norge. Jeg er da så heldig å ha svigerforeldre og søster i Sverige, jeg da. Så det er ikke noe problem her. MEN de var ganske utsolgt på str... så vurderer å dra til butikk istedet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå