Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Jeg har lyst å gå ned litt i vekt og stramme opp litt. Har lagt en liten plan. Har tenkt å legge om kostholdet og trimme litt. Frokost: 2 grove knekkebrød med magert pålegg.+ gulrot. Mellommåltid: Mager youghurt + eple eller gulrot. Lunsj: Salat med kylling eller skinke osv Mellommåltid: 1 stk grovt knekkebrød m/ magert pålegg + gulrot Middag: spiser det vi har, men bruker fullkornpasta,spiser lite potet og saus og mye grønsaker. Kvelds:2 stk grove knekkebrød m pålegg +gulrot Har tenkt å kutte brus og saft og drikke mye vann. Trene mage,rumpe og lår ca 15-20 min pr dag og ca 1 time rask gange. Har tenkt å kose meg litt ekstra på lørdager. Hva tror dere? Kommer jeg til å miste noe vekt til slutten av juli?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Dette høres veldig bra ut! Har to små forslag til endringer: Til frokost, spis et eple ca 15 min før frokosten. Pass på at pålegget på knekkebrødet inneholder proteiner, f.eks. kalkun eller cottage cheese. Pectinet i eplet stabiliserer blodsukkeret og gjør deg mindre sulten utover dagen. Til lunsj, spis 1-2 rå gulerøtter like før lunsj. Igjen pass på at du får i deg protein i tillegg til karbohydratene. Hvis du har tid til å trene halvannen time hver dag så er det knallbra, men pass på at du ikke går ut for hardt og gir opp etter en uke... Kan ofte lønne seg å begynne å trene 2 til 3 ganger i uken og så heller trappe opp. I tillegg til mage, rumpe og lår kan du også trene armmuskler, og når du gjør styrketrening, pass på at du tar i skikkelig! Lykke til! Bruk målebånd heller enn vekt for å måle fremgangen...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Tusen takk for godt forslag:) Skal ta til meg det . Er virkelig ivrig nå.... Har allerede trenet styrke i dag, og planlagt gåtur i skogen sammen med noen venninner etter barna har lagt seg i kveld :)HI
tante grusom master of law Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Ser bra ut, men husk at fullkornspasta inneholder massa kalorier, så spis ikke mye av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå