barbalib har to fine gutter Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Hvordan forhindrer dere at babyen får sol i øynene når h*n ligger i vogna? Jeg vurderer å kjøpe en parasoll, selv om det ser litt klønete ut. Med en slik vil jo lille klumpen få frisk luft samtidig som jeg ser han og kan snakke til han. Hva gjør dere?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Jeg pleier å skjerme ved å henge helseteppet over deler av åpningen, da blir d skygge for ansiktet hennes, samtidig som det er en glippe som frisk luft kommer inn i. Heeele åpningen trenger jo ikke være utildekket, de får mer enn nok luft for det=)
Frøken Freken Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Har kjøpt solhatt som jeg har oppå lus, OG solbriller!
Turmalin Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Jeg har prøvd parasoll - og det var VELDIG klønete!!! Bruker som beskrevet over her helseteppe der jeg alltid sørger for å ha så stort luftehull som mulig.
Slæsh84 Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Solhatt går an å bruke,caps ol. å solbriller som en kan kjøpe på apotektet:)
barbalib har to fine gutter Skrevet 20. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. april 2009 Takk for tips! Vi har kjøpt solbriller, og får prøve å lage en liten skjerm med helseteppet
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Parasoll er noe dritt synes jeg, bortkastet penger.... Snuppa vår har solbriller på og så henger jeg helsetepper for slik at det skygger for ansiktet. Har aldri helt tett, alltid en åpning på siden eller i nedkant.
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Jeg har en Teutonia vogn som jeg har satt på solskjerm. Den er helt genial!! http://www.teutonia.de/index.php?id=712 Den passer sikkert på andre vogner også? Jeg satte den på trillen min (Carena Easy) og det fungerte helt fint :-)
Carina_1975 ❤ 2 kjekke gutter Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 Vi skjermer også foran åpningen. Skjermer med det vi har for hånden. Helseteppe, en gasklut, et skjerf... Fungerer fint, det.
barbalib har to fine gutter Skrevet 21. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 21. april 2009 Jeg har teutoniavogn, så nå er solskjerm bestilt! Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå