Gå til innhold

Hvordan skjerme for sola?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan forhindrer dere at babyen får sol i øynene når h*n ligger i vogna? Jeg vurderer å kjøpe en parasoll, selv om det ser litt klønete ut. Med en slik vil jo lille klumpen få frisk luft samtidig som jeg ser han og kan snakke til han. Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å skjerme ved å henge helseteppet over deler av åpningen, da blir d skygge for ansiktet hennes, samtidig som det er en glippe som frisk luft kommer inn i. Heeele åpningen trenger jo ikke være utildekket, de får mer enn nok luft for det=)

Skrevet

Har kjøpt solhatt som jeg har oppå lus, OG solbriller!

Skrevet

Jeg har prøvd parasoll - og det var VELDIG klønete!!! Bruker som beskrevet over her helseteppe der jeg alltid sørger for å ha så stort luftehull som mulig.

Skrevet

Solhatt går an å bruke,caps ol. å solbriller som en kan kjøpe på apotektet:)

Skrevet

Takk for tips! Vi har kjøpt solbriller, og får prøve å lage en liten skjerm med helseteppet :)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Parasoll er noe dritt synes jeg, bortkastet penger....

Snuppa vår har solbriller på og så henger jeg helsetepper for slik at det skygger for ansiktet. Har aldri helt tett, alltid en åpning på siden eller i nedkant.

Skrevet

Jeg har en Teutonia vogn som jeg har satt på solskjerm. Den er helt genial!!

http://www.teutonia.de/index.php?id=712

Den passer sikkert på andre vogner også? Jeg satte den på trillen min (Carena Easy) og det fungerte helt fint :-)

Skrevet

Vi skjermer også foran åpningen. Skjermer med det vi har for hånden. Helseteppe, en gasklut, et skjerf... Fungerer fint, det.

Skrevet

Jeg har teutoniavogn, så nå er solskjerm bestilt! Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...