Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Har ett barn på 4 år. Vi var først i venneflokken som fikk barn og er fortsatt rimelig ung! Føler meg ikke klar for å bli 2. barnsmor enda, men sammtidig så vet jeg att jeg sikkert kommer til å angre på att jeg ikke fikk de tettere om noen år. Er så redd de ikke skal få noe glede av hverandre vist det blir for stor aldersforskjell mellom de!!! (hun er jo alt fylt 4 år) Familen maser på når vi skal få en til, men jeg blir faktisk bare stresset av tanken! Storkoser meg med det barnet vi har foreløpig og jeg føler vi har det fint! Skal vi hoppe idet eller bør vi vente så lenge vi ikke er 100% sikker?
YumYum2 Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Har du det fint nå er det ingen vits i å prøve å gjøre det finere om du er usikker;)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 har en gutt som er 2,4 mn . har mye press fra mannen min og mine nære venniner til å bli gravid igjen. men jeg er ikke 100% sikker. stor trives men gullet mitt nå. er veldig fornøyd med ett barn men mannen min masser hele tiden.jeg er 27 år og føler at jeg har god tid. synes art det ikke bare bare å bli flerebarns mor altså. det er mange som klarer seg veldig fint med mange barn i huset. men jeg får gåse hud når jeg tenker på en til. veldig dumt og egoistisk av meg ); så har jeg bestemt meg å vente ganske lenge. kansje aldri (;
Janusina Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Så deilig å høre HI! Ja, ikke at du føler deg pressa, men at du koser deg med 4åringen. Akkurat sånn føler jeg det også! En gang ja..men ikke nå :)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 jeg har to år i mellom mine. veldig kjekt. men det er MYE arbeid. Nå er dem 1 år og 3 år. minste er begynt å bli skikkelig trassig og han bare terger søsteren. lugger henne, kniper, slår og tar lekene hennes. hun har alltid vært kjempe snill med han men nå har hun begynt å ta litt igjen.noe jeg skjønner veldig godt. så vi står igjen med to unger som HYLER. hehe.... men det varer jo kun i noen min om gangen. og dem er jo gode venner. Når dem ser hverandre igjen etter noen timer borte fra hverandre er gleder kjempe stor. kyss og klem. Mini reiser seg opp nå og bøyer seg fint ned til storesøsteren og kysser henne midt på munnen. da blir søsteren kjempe stolt og glad.... når jeg ser dem gjøre dette så tenker jeg at jeg er så glad for at jeg har fått dem såpass tett. for dem har så stor glede av hverandre. dem kan tulle og le sammen, og dem rotter seg liksom sammen mot oss foreldre. det er kjekt å se syns jeg. Så selv om det er mye jobb å ha flere barn så syns jeg det er HELT verdt det. Det blir jo bare lettere og lettere jo større dem er. Jeg tenker det er kjekt å kunne ha dem med på samme aktiviteter når dem blir større. F.eks så er lekeland veldig gøy for begge. dem vil like de samme filmene på kino osv. dem vil gjerne ha litt felles venner....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå