Gå til innhold

Blir nervevrak av dette jeg.. Wee..... :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden i går tidlig så har det skjedde mye i magen her ja.. Vonde sammentrekninger i magen som på et tidspunkt kom jevnlig med ca 10 min mellomrom.. Roet seg i går kveld.., men allikevel har det vært første natten dette svangerskapet hvor jeg har våknet mange ganger av vonde sammentrekninger.. Har enda 10 dager til termin og hadde egentlig forventet gå over.. Meeeeen, begynner tvile på det nå.. :P

Sammentrekningene kommer langt ifra jevnt så langt i dag.., men ekstra vonde når de kommer.. Mannen er reist på jobb nå.., med buss for bilen skal til eu godkjenning.. Og han jobber til onsdag.. IIkkk...

Mannen sa så fint at prøv og knip igjen til onsdag kveld da så vi har bil og jeg er hjemme fra jobb.. Lett for han og si det.. hehe.. Men han kommer så nå altids hjem fra jobb og i verste tilfelle får vi ta taxi til sykehuset.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he... hva sa jeg - babyen kommer når man egentlig kunne tenkt seg å venta litt til...

Men lykke til, håper fødselen går bra - OG at den venter til onsdag da!

Skrevet

I hele går og i natt kunne jeg godt ha tenkt meg og føde... Nå kunne jeg veldig gjerne tenkt meg og ventet til Onsdag.. Skjønner godt om jenta i magen blir forvirret over mors ønsker jeg altså.. hehe.. =)

Men når alt kommer til alt så er det vel ikke jeg som bestemmer uansett..

Skrevet

Nei, vi foreldre har nok fint lite å si for å påvirke det der...

Husker jeg ønske så sterkt og inderlig å få jenta våres på en spesiell dato som betyr mye for oss. Hadde da termin 1 uke etter den datoen da...

Men jenta mi ville ikke høre på meg... 2 timer inn etter at datoen hadde "godt ut" så starta fødselen, så jeg bomma da 8 timer på den datoen jeg ønsket... he, he... hun ville ha sin egen dato hun gitt :-)

Skrevet

Ja, det fortsetter ja? :) Gøyalt. Eller ikke gøyalt da. Men spennende. :)

Skrevet

Vært på sjakk da? Hvis ikke burde du vel tenke på å få no0en til å undersøke om det er noe åpning pågang, husk du er ikke førstegangsfødende, og da kan det gå fort. Første 5cm var bare murringa her og ikke noe smerter å skrive hjem om, men fyttirakker så fort det gikk fra 5cm og til ungen var ute, 30min faktisk.

Skrevet

Fortsatt over gjennomsnittelig vonde ja.. Men finnes jo ikke system på de da.. Er som de tulleriene jeg hadde et par dager før jeg fødte mini .. Da husker jeg at jeg var litt skeptisk og var inne til ctg.. Da hadde jeg rier men veldig uregelmessig.. Det positive er vel at proppen gikk i går mens de var halveis regelmessige da.., så kroppen forbreder seg i det minste.. =)

Skrevet

Ikke vært til noe sjekk.. Har 45 min til sykehuset.. Og med mannen som skal komme seg hjem fra jobb og levere mini så trenger vi vel et par timer tenker jeg.. Kjenner jeg at det går fortere så blir det vel bæ bu til sykehuset da.. For bilen står her og jeg har ikke lappen.. hehe.. =)

Skrevet

Kvinnfolk med rier har heller ingenting bak rattet å gjøre uansett, så hadde ikke hjulpet om du hadde lappen heller ;-)

Lykke til ungen kommer når tida er inne, og mistenker at det ikke er lenge til. Få hjem mannen, falsk alarm er også gyldig fraværsgrunn. Min dro hjem fra jobb flere ganger pga mistanke om fødsel og fordi vi viste det kom til å gå kjapt siste gangen. Heldigvis var han hjemme sist, da rakk jeg nesten ikke komme meg på føden før ungen var ute. Litt stressa kan man vel si vi ble da.

Skrevet

Bare ring skehuset + mann med en gang de blir regelmessige med kortere mellomrom da.. ikke vent for lenge! I tilfelle... hehe:)

Skrevet

Nei blir de regelmessige igjen med kortere en 10 min mellomrom så er jeg ganske rask med og kontakte mannen.. men jeg kjenner igjen disse tulleriene fra forrige gang.. Og jeg mener og huske ganske så godt også at når de kom med 6-7 min mellomrom så var de fort mye vondere.., og da vet jeg jo at det ikke er kroppen som tuller mere..

Kontakter han litt før 5 min mellomrom nå .. hehe.. =)

Skrevet

45 min å kjøre?? Hvor skal du føde da?

Skrevet

Jeg har valgt Kongsberg.. Men må kjøre omvei for og levere mini.. Sogner jo egentlig ikke til Kongsberg , litt lengre og kjøre, men er så vanvittig mye mere roligere der en til det jeg sogner.. hehe.. =)

Skrevet

Ja, for du bor vel i Mj....dalen? Fødte på Kongsberg selv jeg og veldig fornøyd.

Skrevet

Stemmer det.. =) Hadde vært endel kortere til det andre sykehuset.., men frister med et lite rolig sykehus.. hehe.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...