Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Gutten min har nettopp begynt i barnehage. Jeg har derfor kjøpt nytt regntøy til han og allerede før han har begynt å bruke den, klarte jeg å lage et lite rift i den. Er det noen som vet om det finnes noe jeg kan lappe den med? Jeg er ikke helt oppdatert på dette. Har hørt noe rykter om at det finnes noe gjennomsiktig tape som kan klistres på. Stemmer dette? Har ikke lyst å klistre på fotball lapper eller lignende:)
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Det finnes sikkert andre måter å lappe regntøy på, men jeg har brukt sykkel-lappesaker. Funker bra! Limer lappen på på vranga. Men det må tørke lenge, gjerne med med noe tungt/press oppå for å få lappen til å sitte ordentlig på. Det tynne papiret på lappen må ikke tas av før limet er tørt.
Påtjukka og Tobias Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Jeg kjøpte en stor gummi-lapp med tape på baksiden på en garnbutikk. Senere har jeg sett at de har dette på Ica Maxi bla. Man bare klipper til ønsket størrelse og taper på. Veldig enkelt og greit og ikke dyrt. Tror den kostet 20,- Tror den finnes i flere farger, vi har blå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå