Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Typen min og jeg krangler hele tiden,og jeg er så drita lei,og nå er det slutt ! Men sitter bare og vurderer og ta han tilbake.. Noen som har noen motiverende ord på hvorfor det er så bra og være alene ? Hva sier mann egentlig til barna,når pappa flytter ut ??
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Tenkte bare å si at dette med at du vurderer å ta han tilbake er en normal reaksjon. Har selv vurdert å ta tilbake exer, men er så evig glad for at jeg ikke gjorde det:) Alt er bare grusomt etter et brudd, kanskje derfor vi reagerer slik? Og skulle det forbli slutt, så deler dere jo samværet, og du har fri annen hver helg;)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Det er definitivt mye bedre å være alene enn å bo sammen med en som ikke passer og som gjør en deprimert og frustrert. Tenk deg godt om før du evt tar ham tilbake, for det blir ikke lettere å gjøre det slutt neste gang, når du sannsynligvis etter en kort stund finner ut at det ikke funker...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Har vært sammen med min samboer i 7år, vi kranglet MASSE etter at vi flyttet inn sammen for 6år siden. Etter 1.5års samboerskap fikk vi nok av hverandre, men fant hverandre igjen 4mnd etterpå. Alt har vært supert etterpå, vi trengte virkelig den "pausen"!!! Nå komuniserer vi og respekterer hverandre, er hverandres beste venn. Finnes ingen andre for meg, finnes ingen andre for han. Sitter her nå høygravid med vårt første barn Lykke til med avgjørelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå