Gå til innhold

Dumme, dumme hemoroider!!! Hva hjelper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med hemoroider etter fødselen som nå er 5 mnd siden.. Er såå lei. Gruer meg hver gang jeg må på do. Det stikker som kniver og begynner å blø hver gang. (ja ekkelt...)

Noen som vet hva som kan hjelpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt det ikke bare er meg.. Her også er det blod hver gang jeg er på do, tårene spruter og blir helt gjennomsvett av det ( ja så vondt gjør det!!). Men begynner faktisk å bli bedre nå ( to mnd ca siden fødsel). Jeg kjøpte noe som heter Alcos Anal på apoteket, og etter noen uker kjenner jeg at det er blitt bedre, og blodmengden er ikke lengre så stor når jeg er på do.. Prøv den du, også kan du jo i tillegg kjøpe noen avføringspiller som gjør at du får løsere avføring :) Lykke til, føler med deg for å si det sånn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Sheriproct er den beste kremen mot slikt. Den behandler i tilleg til at den lindrer, det gjør ikke de andre kremene.

Bruk den 4ggr per dag så ser du sikkert bedring!

Skrevet

Anbefaler Ssheriproct. Etter fødselen hadde jeg så store og vonde hemoroider at jeg ikke sov på en uke. Var alvorlig bekymra for om jeg i det hele tatt skulle greie å ta meg av gutten min :(

Fikk så resept på Scheriproct stikkpiller som jeg brukte sammen med Scheriproct salve, og det tok problemet! Var ikke mange ukene med problem etter det :)

Huff, hemoroider er pyton, er faktisk det jeg gruer meg mest til ved neste fødsel, nesten mer enn selve fødselen...

Skrevet

Jeg har også slitt en del med hemoroider etter første fødsel, men jeg har funnet ut hva som hjelper for meg for å holde dem unna. Jeg spiser en gulrot på tom mage hver morgen, og det gjør at jeg blir løsere i magen, såpass løs at avføringen fint passerer uten at jeg må presse. Det er slutt på at det er mer blod enn bæsj i doskåla :)

Men, hvis du først har hemoroider, bør du bruke en av kremene på apoteket samtidig. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...