Tweak Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Jeg har gått på pergo denne syklusen og forventer el på onsdag. Vanligvis bruker jeg å få el-slim noen dager før, men denne gangen har det drøyd ut så lenge at jeg begynte å tvile på om kuren hadde virket! Ble skikkelig pessimistisk... Men el-testene har blitt gradvis sterkere, så noe er på gang i allefall. Blir vel positiv i morgen tror jeg. Det var bare så rart at jeg ikke fikk noe el-slim, for det bruker jeg alltid å ha. Våknet i morges og sjekket da jeg gikk på do, og det var ikke noe. Men etter tredje doturen på jobb (en blanding av morgenkaffen og nysgjerrigheten min) så fant jeg endelig skikkelig el-slim. Er bare så glad at jeg må dele det med dere! Er så forferdelig å gå og lure... Noen fler med el denne uka?
gleder meg så ille, 5pp Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Skal ha el denne uka, er veldig spennende dette her....vil jo så gjerne. Har ikke kommet noe enda,men nærmer det seg helga,så må det komme. Håper vi lykkes;=)
lillehare Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 hadde ikke slim denne uken gangen, har ikke tenkt over det før nå... hmmm..
pobbles Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 1pp Slim igår men Ikke idag ! 15 dager siden mensen - satser på at det er EL på gang nå ...*håper*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå