Gå til innhold

Kommentar til evnt. navn:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynner å "haste":)

Vi klarer ikkje å bli enige om navn denne gangen.

Vi har en gutt fra før av som heter Nicholas. Min bedre halvdel liker veldig godt Maximillian. Eg syns det blir to veldig lange navn. Så eg har kortet ned navnet til "bare" Milian.

Altså Nicholas og Milian. (evnt. Emilian) Eller klinger det bare fint i mine ører. hehe. Noen som har hørt dette navnet før? Står ikke i navneleksikon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte faktisk best Emilian.. hehe..

men jeg har aldri vært fan av Maximillian..

Skrevet

den fineste varianten av maximillian er max etter min mening. det andre ble liksom så hjemmesnekret, men stygt var det ikke.

Skrevet

Milian eller Emilian er to veldig feminine guttenavn synes jeg. Ville heller gått for Max:)

Skrevet

De fleste jeg kjenner som heter Maximilian bruker bare Max. Milian synes jeg ikke er noe skikkelig navn. Greit nok på en unge, men på en voksen mann i arbeidslivet passer det ikke. Da er Emilian mye bedre.

Skrevet

Jeg syns dere skal kalle ham Maximillian og så kan du kalle ham Milian til vanlig :) Kjært barn har mange navn. Eller likte jeg Milian også... Jeg syns ikke det er for feminint,- Da kan man jo si det samme om Emil, Timian og andre "myke" navn...

Men som sagt, om du gir ham hele navnet,- så kan gubben kalle ham Max og du kalle ham Milian :) Gjør ingeting med lange navn, det er bare tøft ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...