Gjest Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Kan alle som har det aller minste behov NOENSINNE for å finne igjen noe her inne vennligst teppebombe Ris&Ros på tråden om søkemotor? Jeg kan forøvrig ellers true med å stille ALLE mine spørsmål på nytt, samt starte ALLE mine tråder på nytt, siden jeg ikke husker svarene jeg fikk eller hva jeg mente sist og det er umulig å søke det opp.
It's all about me Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Jeg har skrevet det flere ganger der inne, men det meste de har gjort er å si at slik har de tenkt at det skal være. Da kan de like så godt fjerne hele søkefunksjonen den er jo ubrukelig slik den er nå.
Gjest Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Nettopp. Med mange tusen treff i vikårlig orden er det ingen som helst nytte i den. Hvor vanskelig kan det være?
Moderator Hannah Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Teppebombing påvirker neppe søkfunksjonen. Jeg skal videreformidle frustrasjonen til rette vedkommende nok en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå