Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Mannen min var ute med jobben på lørdag. En fryktelig uro hadde hengt over meg hele kvelden mens han var borte. Teksmelding som kom etter han kom hjem var svar på en tidligere melding han hadde sendt til en annen kollega: hanne har befølt hele meg i kveld.... Etter tidligere utroskap føler jeg meg utrolig såret, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Barnet vi venter er det HAN som ønsker. Jeg synes det egentlig var nok med de tre jeg har. (vi har et felles). Da jeg ble gravid med p-piller, beholdt jeg pga av hans ønsker. Hvorfor gjør han da sånt mot meg??
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 FY FAEN!!! Dette må jo bare føles så jævlig for din del!!! Utrolig for en drittsekk du har møtt på som du uheldigvis ikke har kjent så godt som du kanskje i utgangspunktet trodde.. det var ikke hyggelig. Hva gjør du nå?? Hva sier han til sitt forsvar om den tekstmeldingen?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Aner ikke hva jeg skal gjøre nå faktisk. Han sier ingenting sjedde, og at han "dyttet " henne bort. Jeg har forsøkt og fortelle at hvis forholdet vårt skal ha noen som helt mulighet for fortsettelse, må han fortelle meg sannheten om det jeg måtte lure på. Han lover og forbedres seg, men klarer ikke fortelle meg eksempler på hva det vil innebære for meg og barna. Høres mer ut som en enkel ting og si for og få ro og stillhet i hjemmet. Hvis ikke det skjer noe mer enn dette, er jeg redd jeg kun kan sitte og vente på neste gang noe skal skje...... Vil bli veldig ensom om jeg drar. Har nesten ingen familie igjen. Mistet begge foreldre og søsken bor langt unna. Egentlig har jeg vel bare hans familie.............. HI
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Altså. Kan godt være at han dyttet henne bort, kan godt være at dette stemmer. Jeg syns du skal ta en alvorsprat med han, sett dere ned en kveld. Si at du er urolig, bekymret og redd for å miste han. Etter du merket dette så er du veldig urolig for at han skal finne på noe tull. Si at du ønsker å kunne få full oversikt over dataen hans og mobilen hans når du trenger det. Si at det beroliger deg og gjør at du kan stole på han! Hvis han ikke gir deg tilgang til dette, så har han tydeligvis noe å skjule eller er redd for hva som kan komme inn på mobilen hans. Si at du syns dette er nødvendig og at du har lest andre har gjort dette på forum og det har hjulpet de betraktelig. Lykke til! Jeg syns du skal gi han en siste sjangs på disse primissene.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Om du satt med en uggen følelse FØR du såg meldingen, så meldingen var en bekreftelse på din uro: ta den alvorlig! iallfall så bruker en sånn sterk følelse å stemme her. Ta en alvorsprat med han. Om han har tukla med noen andre så kommer det for en dag før eller senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå