Gå til innhold

Hvor mange dager har dere igjenn? (mandag 20.april)

Anbefalte innlegg

Skrevet

124 dager igjen, nå er det snart under 100. Gleder meg:-D

Kjenner liv hver dag, begynte vel med det i uke 18 tror jeg. Mest om kveldene når jeg legger meg, men hun blir livligere for hver dag som går;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

108 dager igjen til termin 6 august. Tiden går farlig fort nå synes jeg...

Kjenner liv hver eneste dag, og merker den lille blir sterkere og sterkere. Samboer har ikke vært så heldig å kjenne noe ennå, men tipper det skjer ganske snart.

Skrevet

91 dager og akkurat 3 mnd igjen til termin 20.juli!!! Og masser av liv her også.

Skrevet

130 dager igjen til termin 28. august. Og liv er det mye av, hun sparker og står på, har fått et par saftige trøkk midt i blæra, det var en merkelig følelse, hehe..

Skrevet

142 her. termin 09.sept :)

Skrevet

143 dager til termin 10.09.09:)

kjenner liv hver dag og har gjort det i 5uker nå, mest om kvelden og før do besøk på morningen, merker litt sånn utover dagen også:)

Skrevet

100 dager igjen!!!! :) tiden flyr.. magen vokser.. og masse sparking hele dagen.. herlig!! :D

Skrevet

Har 133 dager igjen til terminen, synes ikke det er så lenge siden jeg hadde 190 dager. Kjente liv for første gang når jeg var 14+3 og daglig siden uke 19=0) Idag sparket junior så hardt at jeg tror jeg nesten kunne tatt tak i foten hans. Sykt sterk liten krabbat han her=0)

Skrevet

96 dager igjen her. Masse liv og røre:)

Skrevet

Har 116 dager igjen til termin, 14.08.09 :):)

Jeg kjenner masse spark og liv,det er så spennende :)

Skrevet

87 dager igjen på meg!

Så skal jeg ta keisersnitt minst ei uke før, så jeg har vel bare rett under 70 dager til keisersnitt! ;o)

Tiden går fort gitt! Jeg har ei lita jente i magen som er veeeeldig aktiv. For en spennende tid dette er!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

99 dager!

Kjenner spark hver dag -en sterk liten gutt inni magen, tror jeg:)

Skrevet

91 dager igjen!!! gleder meg til nr2 kommer. mye liv hele dagen... men jeg begynner å bli lei nå... har mye kynnere og vondt i ryggen...

men jeg venter jo på noe gøy!!!

Skrevet

154 dager igjen til termin 21 september.

har morkaken framover så her kjenner jeg bare spark innimellom, men kjenner bevegelser mest.. men blir mer og mer spark fra gutten i magen :D hehe.. men jenta jeg har fra før var egentlig veldig stille i magen.. var helst om natten eller når det ikke helt passet med spark (når jeg handlet, satt framover eller sånne ting ) hehe..

så håper snart på full liv i magen :D

Skrevet

108 dager igjen til termin 06.08.09

mens termin er 30.07.09 (forrigemann kom på menstermin, så håper litt på det denne gangen også)

MASSE liv, siden uke 16 ;)

Skrevet

Jeg har 130 dager igjen til terminen som er 28. august :)

Skrevet

135 dager igjen.

har kjent liv siden uke 14, daglig fra uke 18.

Skrevet

138 dager om 10 minutter ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...