bobler Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Hva kjøper man når det er på tide med større størrelse og mer hold?? Og ikke minst hvor? Noen anbefalinger hadde vært fint:-)
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Hei, hei Sikkert like mange meninger som kommende mamma`r til dette, men jeg er i alle fall veldig fornøyd med bh`ene til Triumph. Kjøpte et par gode amme-bh`er med forrigemann samt en uten spiler for natten, og angret ikke et sekund! De er litt dyrere enn andre merker, men verdt pengene syntes nå jeg. Bh`ene har veldig god støtte, og det var aldri noe tull med at ammeinnlegg flyttet seg eller at puppene ble "klemt", ikke "søkk" i skuldrene etter stroppene eller noe, alt holdt seg der det skulle være Anbefaler at du går i en undertøysforretning så du får riktige størrelser tilpasset ditt behov, de vet hva de driver med disse damene. Jeg hadde helt feil størrelse, og ble helt sjokkert over forskjellen ved å få en riktig tilpasset bh på - det var som dag og natt. Jeg er i alle fall veldig forsøyd med damene på Triumph på Metrosenteret på Lørenskog, må jo skryte litt, ikke overalt man får god service i disse dagene
Nr. 5? Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 jeg har tidligere brukt amme-bh fra h&m og vært fornøyd med de.
heiamagen Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Jeg er enig i at Triumph BH-ene er kjempegode. Jeg går for de denne gangen også. Synes BH-ene fra H&M var stive og vonde etter noen vask. Bedre å bruke litt mer penger og ha det godt... Litt vanskelig å finne Triumph amme-BH i butikkene. Jeg fant på Triumph-butikk på Karl Johan husker jeg (2 år siden). Der var det god hjelp å få også!
bobler Skrevet 21. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2009 Takk for svar:-) Jeg tror jeg tar turen til en undertøysbutikk ja siden de er flinke til å finne rett str. Triumph får nok et besøk av meg de nærmeste dagene:-)
Anna Lovinda :-) Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Triumph er kjempebra og god kvalitet. Sist jeg var svanger kjøpte jeg også en ammebh på Lindex som jeg var kjempefornøyd med. Vet ikke om de selger det mer, men kan være verd å sjekke.
Nr-3-i-Magen Skrevet 22. april 2009 #7 Skrevet 22. april 2009 Amme-bhene fra Sparkjøp er de beste syns jeg! Veldig god støtte og de passer perfekt til meg, og billige er de også. Forrige gang fant jeg ingen som passa på h&m, men igår var jeg ute for å kjøpe meg nye bher, og da endte jeg faktisk opp med amme-bher fra h&m. Takler ikke spiler etter forrige gang jeg amma, og de haddenoen veldig gode uten.
Fallerifallera Skrevet 22. april 2009 #8 Skrevet 22. april 2009 Hei! Jeg liker også Triumph, men faktisk passer de fra Lindex meg best. De fra Sparkjøp funket absolutt ikke for meg, men jeg vet at mange anbefaler dem også. Når det gjelder amme-bh så ville jeg ventet med å kjøpe inn så mange før barnet er der. Jeg kjøpte to-tre før fødsel sist og de passet ikke når melka kom og amminge kom i gang! (Enda jeg trodde jeg hadde tatt høyde for det og kjøpt litt større).
Da HarViTreUnger Skrevet 22. april 2009 #9 Skrevet 22. april 2009 Jeg kjøpte et per tre BH-er for amming og brukte disse mot slutten av graviditet. Dette var en bommert, for de passet ikke så bra etter fødsel. Kan nok lønne seg å vente med å kjøpe for mange ammeBHer til man faktisk har fått melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå