Gå til innhold

hvor mange sover natta igjennom (5 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vesla sovet fra kl 20 til kl 6 lenge nå uten nattmat. Er dette uvanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, sikkert ikke uvanlig, men jeg er veldig glad for det for jeg kjenner de som opplever det motsatte. trollet mitt sover fra 7-8 om kvelden til 7-8 om mårran og har gjort det fra hun var mellom 2 1/2 og 3 mnd.

Skrevet

ja, jeg også er kjempeglad for det! Vil heller at hun er våken mye om dagen enn natta....

Skrevet

HELDIGE dere sier jeg bare!da snuppa var mindre sov hun hele natten gjennom uten noe problem, men ikke nå lenger..våkner minst 2 ganger per natt, og de siste par nettene har hun vært heelt umulig!:/

gleder meg til den dagen kommer at hun sover natten gjennom, HVIS den dagen kommer:p

Skrevet

hvor gammel er hun da Fjuolla? Kan det være tenner eller mer mat som skal til?

Skrevet

snuppa legger seg ikke før halv ti, sover da til åtte neste morgen, gir henne mat og så sover vi til ti:)

hadde sikkert kunne lakt henne tidligere hadde jeg stått opp tidligere, men jeg er veldig glad i å sove:)

Skrevet

Det er nok ikke uvanlig. Av de jeg kjenner er det vel 50/50 hvem som sover natten gjennom og hvem som spiser hver 3-5 time gjennom natten. Gutten vår har sovet fra 21-08 i lange tider nå. Får han litt melk kl 08 sover han til 10 også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...