Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan gi meg tips til hva jeg kan gjøre for min lille gutt på to mnd som er forkjølet og veldig snottete...???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsmelk i nesa hvis du har det, eller saltvann. Hvis han er ekstremt tett finnes nesedråper også som hindrer snørrproduksjonen litt...

Ellers standard råd som å heve sengeenden slik at han ligger høyere med hodet også.

Skrevet

Uff føler med deg. Lillegutt her er snart 3mnd og forkjølet for 4.gang! Sånn er det når storesøster er i bhg....

Det vi har gjort er å bygge opp hodeenden på sengen hans. På denne måten renne snørra nedover og han blir ikke så tett. Før hver amming pleier vi også å dryppe med mm eller saltvann (tar gjerne saltvann på natta da jeg er stuptrøtt). Ellers kan du også prøve snørrsuger. Selv synes jeg ikke dette funker så bra... Men det kommer gjerne en del snørr når han nyser. Så å kile han under nesa for å fremprovosere en nys eller to kan kanskje hjelpe litt?!:) Jeg synes også han blir mindre tett når han sover ute i vogna fremfor på soverommet (selv om det er relativt støvfritt og vinduet står oppe).

God bedring til lillegutten din!:)

Skrevet

har ikke morsmelk desverre...men han høres ikke særlig tett ut, så noen tips til hva jeg kan gjøre for at han skal få det ut og slippe å ligge å bli plaget med det?

Skrevet

Kjøp nesesuger på apoteket! vet mange er misornøyd, det var vi og med den første vi kjøpte. Men nr 2 er helt fantastisk!!! suger ut snørr og buser og mini får puste;) drypp et par dråper mirwana saltvannsdråper i først evt MM om du hadde hatt det! mini liker den faktisk nå, og smiler når hun får ut busene! hun er 2,5 mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...