MammaMia123 Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Vet ikke hvor bra den ble, har aldri sett eller tatt i en Mei Tai før, men etter research på nettet etter bilder og oppskrift, tror jeg at jeg fikk det sånn høvelig til. Den er ikke perfekt, men er nå fornøyde til at det er den første! www.littavminhverdag.blogspot.com
erteposen + 4 Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Fiiiin:) Kan absolutt anbefale oppskrifta på tettinntil.no om noen flere har lyst å sy. Hun har lagt ut bilder og forklaring - nesten som Mei tai for dummies:)
MammaMia123 Skrevet 20. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2009 Ja det var der jeg henta mest inspirasjon! Takk for det. Ble litt fargerik da, men hadde ikke noe annet å sy av der og da
meg & to små vampyrer Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 DEn var fin. Kunne ønske jeg kunne sy eller hadde symaskin jeg.
polarn & pyrene Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Den ble jo kjempe fin og fargerik. Jeg sydde min første for noen md siden, men da fikk jeg hjelp av ensom kan det. Men her om dagen sydde jeg min egen helt alene. Blir jo hektet på dette med å sy så nå skal jeg gå på å sy en vognpose som kan has nå utover sommeren. ligger ute på bloggen min under hobby. www.camilla.trollstien.com
MammaMia123 Skrevet 20. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. april 2009 Jeg skal også sy vognpose nå! Er kjempemorsomt! Kommer ikke inn på bloggen din?
polarn & pyrene Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 prøv å gå inn på trollstien.com og så inn på nytt for camilla så skal man komme til bloggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå