Gå til innhold

Neeei...har så dårlig samvittighet overfor svigermor...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tipsa min mor, svigermor og svigerinne om jkdress, og sa at de fikk flotte skreddersydde kjoler til en billig penge.

Min mor og svigerinne tok mål og valgte kjoler. Min svigermor "orket" ikke å ta alle de målene som må tas for å få skreddersydd kjole, så sendte meg bare bryst-, midje-, og hoftemål sånn at jeg kunne sjekke om de passa med den str som hun i utgpkt ville ha. Så bestilte jeg.

Kjolene kom i helgen, og mammas kjole satt som et skudd. Nydelig! Svigermors kjole var også helt nydelig, men overdelen var så liten at hun knapt fikk glidelåsen igjen!!! Også sa hun plutselig at hun hadde sagt at hun ville ha sjal intil også. Men det har ikke jeg fått med meg!! Ingen andre heller forresten...men hun tok det bra.. sa ingenting mer om saken,og virket verken blid eller sur.

Men ååååå så dårlig samvittighet jeg har...Føler det er veldig min feil dette. Jeg hadde vært SÅ skuffa hadde jeg vært henne. Ble lite nattesøvn på meg i natt.

..måtte bare skrive dette ned..ønsker ikke krasse svar tilbake...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, hun gadd jo ikke ta alle målene og må da bare skylde seg selv. Å få skreddersydd kjole ved å bare stikke fingeren i været på målene sier jo seg selv at ikek blir bra.

Skrevet

er sant det, men fikk en følelse av at hun trodde at de tre målene hun sendte meg var gode nok..JEG derimot oppfatta det som om at jeg bare skulle sjekke at de passa sånn ca med den str hun ville ha...

HI

Skrevet

Skjønner at du har dårlig samvittghet.. men det er da virkelig ikke din feil at hun ikke tok ordentlige mål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...