Gå til innhold

På overtid


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da er jeg 1 dag på overtid, og blir mere og mere utolmodig. Ingen tegn til noe som helst. Var ute å jobbet i hagen i går for å sette i gang ting, men det hjalp ikke. Får nok bare vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

off jeg kjenner meg igjen... det er ingenting som hjelper her heller, termin i morgen... skal til jordmor nå og hååper på akupunktur eller stripping, har mye maserier og det er ekstremt vanskelig å få sove...det er kanskje likt for alle det der da, men verdt et forsøk?:) utenom det lille håpe om at jordmor gjør noe i dag så har jeg begynt å se for meg to laaange uker før jeg eventuelt blir satt i gang.. i tilfelle blir det mai-baby på meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner dere godt,jeg har kjent liksom-tegn i evigheter men magen er like stor. Jeg har termin i dag, og alle har trodd at jeg kom til å føre før termin, inkl min lege. Så nå må jeg kutte ut tanken på å føde for å ikke bli for utålmodig. Begynner å gå tom for ideer å bruke dagene til, men har jo alltids noe som kan bakes eller vaskes i huset iallefall. Veldig farlig å gå i barnebutikker som har vært hobby nr1, er overutstyrt på nyfødt-tøy.

Lykke til med dagene før fødselen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare på dag 1?? Hehe. Nei, huff, det er en dag for mye. Skjønner veldig godt hvordan du har det. Jeg er på 6 dagen... Er kjempe lei. Var på kontroll idag, skal på ny på onsdag. Alt står bra til der inne, så er lite jeg får gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 1 dag på overtid og ikke merker noe enda, Da er det maserier isåfall som går litt bakover i ryggen..Var ute og gikk tur igår, og det ser ut som om jeg må gjøre noe i dag også...Blir gal av å vente kjenner jeg! Men det kan fortsatt ta noen dager... Skal til legen i morgen og da bestiller hun overtidsvurdering så da får vi se hva hun sier..:) Men hvor "sprek" er det vanlig å være når man er så langt gravid. Jeg føler meg super sprek og kunne sikkert rydda og vaska eller sånn hele tiden. Jeg bare lurer? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ift overskudd og virketrang er det like normalt som å ikke orke så mye nå som termin er nådd. Sist jeg skulle føde (15 dager på overtid!) hadde jeg gjort utrolig mye de siste dagene og jeg føler meg nå bedre enn for en mnd siden. Men det er lurt å ikke overdrive slik at man blir for sliten, men passe aktivitet er bare sunt! Her gjelder det vel å bare lytte til seg selv hva man føler er best.

Jeg må nok finne på noe morsomt i dag, ikke bare strikke i sofaen. Bare bekkenet ikke streiker for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg på denne! 5 dager på overtid i dag og er drittlei. Har igrunnen vært forberedt på å gå på overtid, men kjenner at det tærer skikkelig på humøret. Har brukt en halv formue på modningsakupunktur uten at det ser ut til å ha hjulpet foreløpig. Kontrolltime hos jordmor i morgen, og da tror jeg hun bestiller overtidskontroll. Har masse kynnere, men inegn andre tegn på at noe er nært forestående.

 

Er heldigvis i fin fysisk form, men begynner å gå tom for ideer og initiativ til å finne på ting. Aaaargh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel teknisk sett ikke på overtid før imorgen, men jammen er jeg nær! Har våknet med sterkere smerter i korsrygg og nede i magen hver natt i snart en uke men det dabber av etter en halvtime / time og så er det en ny dag med "Kanskje skjer det noe idag!?!"

 

Har vært ute og gått tur, gått i trappene, drukket flere liter bringebærblad te, hatt litt kos med mannen, tatt modningsakupunktur men ennå skjer det lite! Ser nesten for meg 2 uker til før gutten skulle dukke opp! Kanskje han bare trives så godt der inne at han ikke vil ut???

 

Håper det skjer noe snart for oss alle sammen!

"Vente" klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på dag 8 over terminen, og temmelig lei igrunn. Håper at jeg hver natt skal våkne med smerter, men like rolig hver gang...kjedelig. Var på kontroll på sykehuset i går, og har 3cm åpning, flat livmortapp,moden og myk. Bare å vente på riene sa jordmor, og trodde vi var igang innen 2-3 dager :) Så det håper jeg jo veldig på, men føler ikke på meg at noe skjer ennå. Blir itilfelle satt igang på tirsdag, så innen 1 uka er snuppa her uansett:) Gleder meg masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er irriterende at det ikke er likt overalt.. synes 1 uke holder lenge. selv er jeg på -1, og skal på neste kontroll 6 dager på overtid..håper da at jordmor kan røske litt, orker ikke tanken på å gå lenger enn det.

 

blir like "klar" for hver maserie også, tror liksom hver gang at nååå, nå skjer det... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå kjennes det ut som ting kommer igang av seg selv. hatt uregelmessige sammentrekkninger med smerter i mage(litt i rygg) siden kl.05.30. trodde det bare var lureri, men nå tror jeg kanskje det er på alvor. håper ihvertfall det:) skal på kontroll hos jordmor halv 12,så det blir spennende.er min første så vet ikke hvordan det skal kjennes ut, derfor så usikker. begynte å blø i går, og det er jo et tegn ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er min 3. dag på overtid.. har gjort alt! Masse sex, drukket melk m/margarin.. Gjort husarbeid, gått meg noen turer, gått opp og ned trapper... - men den ungen vil ikke ut! Må desverre bare ha god tålmodighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...