Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Jeg gjør ikke det. Hvis de ikke er påvirket av feberen så gir jeg ikke paracet før feberen stiger over 39,5. Ellers hadde/har jeg gitt paracet til dem hvis de hadde hatt veldige smerter, men kan ikke huske at det har skjedd.
Vinden blåser Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Her gis paracet ved redusert almennstilstand, ved feber over 39 grader eller ved ordre fra lege
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Nei, gir nok ikke paracet raskt til gutten. Han er litt over 4 år, og aldri fått det. Men så har han så og si aldri vært febersjuk, eller annet sjuk. Og de få gangene han ha hatt det så har han sovet den av seg. Så jeg er kanskje ikke helt rette personen å spørre..
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Storesøster har nesten aldri fått paracet, men så er hun er helt frisk og fin jente. Lillebror har fått mer. Han har jo atopisk eksem og astma og har vært veldig mye uvel og sovet dårlig om nettene. Så han har fått lettere paracet. Til vanlig gir jeg ved nedsatt allmenntilstand og ved feber. Og et par ganger ved søvnløse netter.
"vestavind" Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Nei jeg gir ikke paracet eller noe lignende med mindre jeg får beskjed av lege. Datteren min har aldri fått, hun er 4. Men hun har ikke vært noe spesielt syk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå