Gå til innhold

Livmor høyt plassert allerede i uke 14?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i min 14 uke og kjenner livmoren kjempegodt om morgenen når jeg ligger på ryggen.

Da kjenner jeg den tydelig litt nedenfor navlen.

Er riktignok 2 gangs og har forovervendt livmor, men er ikke det en smule høyt?

Ikke er det fare for tvillinger heller, har vært på 2 ultralyder og det er bare 1 der inne :-)

Men utover dagen så virker det som om den "synker" igjen og på kvelden når jeg legger meg så kan jeg ikke kjenne den så godt.

Andre som opplever dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er førstegangs, og hadde det likt i uke 14. Tror ikke det er noe i veien, det er bare kroppen som kanskje er litt tidlig ute? Alt er iallefall slik det skal være nå i uke 21 :)

Skrevet

Puh, godt det ikke bare er meg hehe

Tenker jo at jeg kommer til å bli diiiger fort denne gangen når den ligger så høyt om morgenen :-)

Men virker som at den "gjemmer" seg mer utover dagen da....

Gjest eelis+spire
Skrevet

Jeg hadde det også sånn, er førstegangs og venter bare én. Jeg har lagt ut bilder i albumet mitt her, tatt mens jeg ligger på rygg. Og nå, i uke 15, er den enda større og enda høyere opp!

Skrevet

Kjente igjen mageformen på bildene dine, min er også litt sånn om morran, litt mindre, men samma form. Moro, jeg har ikke vært helt siker på om det er livmora eller bare luft i magen. Forskjellen nå er at jeg må ta i alt jeg kan for å klare å holde magen inne, men det er jo ikke noe godt akkurat:p

Skrevet

kan ikke si at magen synker på kveldene..

men jeg er 13-14 uker og andregangs.. og jeg har en veldig synlig mage allerede!! hvor stor skal man egentlig bli"!??!?

Skrevet

jeg er 13 uker og kjenner livmora rett under navlen, er også andregangs. Magen er tydelig nå, ca. like stor som ved 16 uker sist. så jeg kan ikker skule det lenger...

Skrevet

Er 15 uker på vei, og livmoren min er også godt synlig på mårran, og den er ikke så langt under navlen... Og jeg har bakovervendt livmor....

Skal på UL på onsdag, men tror ikke jeg har tvillinger!

2. gangs har jo etter det folk sier større livmor i starten. Så jeg setter pengene mine på den teorien. har ikke tid og overskudd til to til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...