CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Har en kobberspiral som skal fjernes i morgen (jippi! Men lurer bare av nysgjerrighetens skyld (og litt engstelse) på hvordan den tas ut..? Drar man bare i trådene, eller bruker legen et instrument?
It's all about me Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Du legger deg i sprikestolen og før du er med ferdig med å legge beina på plass har legen nappet den ut med et par fingre. Altså, det går så fort og smertefritt at jeg ikek husker noe fra det. Ingenting å grue seg for iallfall.
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Jeg synes å huske at legen tar tak i livmorhalsen med et instument og så drar han i trådene. Da skal spiralen pent folde seg sammen og komme ut.
Minafårsøsterellerbror Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Gynekologen min brukte et instument og tok den ut. Han ba meg trekke pusten og innen jeg hadde pustet ut var den ute. Jeg var utrolig anspent denne gangen på gu så alt gjorde egentlig vondt, men akkurat det å fjerne den merket jeg ikke.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 20. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2009 Man kan nesten gjøre det selv da altså? Ikke at jeg ville turt det da Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå