dorris1 Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 guttungen min er tre mnd nå.og legger seg åtte om kvelden.og sover ofte til fire før han skal ha mat..men hvordan skal vi gjøre det når vi reiser bort på besøk feks.er det sånn at jeg må begynne å reise hjem seinest klokken syv på kvelden fordi guttungen må legge seg..hvordan gjør dere det`??og hvordan blir det når han blir litt større??håper på svar..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Da gjør du et valg; enten følger slavisk de rutinene dere har laget, eller risikerer å rote de til ved å bli lenger. Jeg reiste alltid hjem ved leggetid. Dette er en del av det å ha barn; en har ikke like frie valg lenger, og barnets behov kommer fremst. Sånn vil det være i mange år, til barnet er stort nok til å takle bedre en senere kveld av og til. Mine har vært i skolealder før det går uten problemer:)
dorris1 Skrevet 20. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2009 men fra hvilken mnd er det dette begynner å bli viktig?merker jo på meg selv oxo at det nytter ikke å sitte oppe for lenge.fordi opp klokken seks må jeg uansett.har problemer med barnefaren .når han reiser til moren sin med guttungen så har han problemer med å forstå at han må hjem tidlig.dette har skapt store diskusjoner..hvordan skal jeg få han til å forstå det?når pleide du å reise hjem fra besøk når du var borte?
___ Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Da ungene våre var så små var det uproblematisk. Da la vi dem bare i baggen eller vogna til vanlig tid. Problemet kom senere da det ikke fungerte lengre. Da måtte vi velge om det skulle være overnatting til neste dag der vi var, dra hjem tidlig eller mye skrig og mas med overtrøtt unge om kvelden og trøtt unge neste dag. Nå forsøker vi altid at minst en av oss drar hjem til leggetid så ungene kommer i seng til omtrent vanlig tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå