storesøster&lillebror Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Hei! Forrige onsdag tok jeg (ENDELIG) ut kobberspiralen, så nå er vi i gang:) Nå lurer jeg litt på når jeg kan ta graviditetstest!? Hadde eggløsning helt til fredag, så vi prøvde jo ett par ganger, så jeg er litt spent!! - Fordi om jeg vet at sjansen for at d ble full klaff på første forsøk er temmelig liten..
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Tror det er rundt menstider..? Jeg skal fjerne min kobberspiral i morgen jeg ) Satser på klaff på første forsøk vi med
Nullstress;) Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 jeg ble gravid den dagen jeg tok ut min kobberspiral:) gyn mente at jeg enten hadde blitt gravd med spiral eller den dagen jeg tok den ut, men jeg hadde mensen frem til to dagen før jeg tok den ut, så må jo ha skjedd den dagen jeg tok den ut... man burde ikke ta testen før den dagen man venter mens, for om du bare er 2-3 uker på vei er det ikke sikekrt du har nok hcg i urinen til at det slår ut på en test. jeg tok den en uke før jeg skulle ha mensen, og det ble så vidt en strek der... så jeg ventet en uke til, til den dagen jeg skulle hatt mensen, og da spratt det frem en strek gitt:) er nå ca 5 mnd på vei:)
storesøster&lillebror Skrevet 20. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2009 Da må jeg bare smøre meg med tålmodighet og håpe på det beste! Lykke til dere også da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå