lureluna Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Vel, de siste 15 årene (altså både før og etter graviditeter og fødsler) har jeg slitt med en noe følsom endetarm. Det klør noe så grønnjæ.......... Blir magen hard så er blir det verre. Spiser jeg godt med fiber blir det verre. Kan ikke engang spise sånne wasa husmannsknekkebrød uten å klø som en gal baki der. Det er som om fibrene (eller hva det nå er) ikke blir fordøyd og ligger der og stikker og klør og irriterer. Noen som har noen gode råd?
Zitro Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Har dette pågått i 15 år, så synes jeg virkelig du bør ta det opp med fastlegen. Kan f.eks være sopp i tarmen o.l. sykdommer. hvis du ikke tørr snakke med legen om det så kan du forsøke å helbrede det selv med å kjøpe melkesyrebakterier på helsekosten. Det påvirker tarmen din og vil bekjempe soppen.
meg & to små vampyrer Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Ja, hvorfor har du ikke tatt det opp med legen din? Utover det så må det jo være bra å spise fiber så lenge du drikker nok vann med det, slik at du ikke blir forstoppet og må presse masse på området.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå