Gjest Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Han våkner kl 6 hver dag!! Blid som ei lerke, men det er jo ikke jeg på den tiden:( Han legger seg kl 19, så han sover jo 11 timer og det er vel det de gjør på den alderen. Å legge han senere er uaktuellt, så jeg må kanskje bare innfinne meg med at dagen starter så tidlig? Tar han over i senga vår når han våkner i håp om at vi kan duppe av litt til, men han har jo et show uten like med babling og bevegelser, så ender med at vi bare står opp. Flere der ute med morgenfugler? Gjesp...
høst1979 Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 he he, akkurat samme her, men hun legger seg kl.20...Sover han i 11 timer i strekk, eller er det en gang i løpet av natta??
Novembergutten Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Som å lese om min lille krabat. Her begynner det i 5 tida... Legger han senest kl 1900. Da er han ferdig for dagen og sovner som regel tvert. Så fornøyd med at han sover så godt frem til 5, at jeg bare får ta morgenkvittret hans med et smil:-) Klarer som regel å få han til å duppe litt av innimellom sammen med meg til syv. Men det betyr ørten innputt av smukk. Så det er bare til å begynne dagen. Synes det er litt deilig å stå opp tidlig jeg da...
Gjest Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Han sover ikke 11 timer i strekk nei. Hehe..Da hadde jeg gladelig spretti opp kl 6:) Han er hvertfall våken for mat 2 ganger+ smokk ørten ganger. Egentlig er jeg en morgenfugl selv, syns det er deilig å få mye ut av dagen, men når jeg er såpass mye oppe opp natta for tiden, så syns jeg 6 er vel tidlig:) Kl 7 hadde vært greit,men ikke 6. God Morgen Norge har jo ikke begynt så tidlig engang:)
Lilja121 Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Min legger seg noe senere - en eller annen gang mellom 1930-2100. Han sier klart i fra selv når han er trøtt. Noen ganger sover han greit til 8-9 (med 1 eller 2 små matpauser), men oftest er det mye smil og skrål ved 6-7-tiden. Jeg tar ham over i sengen og gir ham en bamse og en rangle. Har vendt meg til ranglelyden, og da sovner han etterhvert igjen. Spesielt hvis han får litt pupp etter å ha lekt en stund. Hvis jeg tar ham med opp og mater ham oppe leker han vel en times tid før han er stuptrøtt igjen.
Gullblomst Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Ja, det må du nok .....desverre. Jeg tror det er ganske normalt for en liten krabat på 5 mnd å våkne i den tiden. Min lillegutt sov fra han var 7 uker til 4 mnd fra 21-09. Det var en herlig døgnrytme som passet mamma perfekt. (Selvfølgelig med mange amminger innimellom, men de regner jeg ikke som våken tid siden han spiser så og si i søvne, og legger seg rett ned og sover videre etter mat). Men fra 4 mnd endret dette seg. Han ble trøtt tidligere og våken tidligere. Nå er lillegutt 5 mnd og legger seg kl 20 og sover til 06. Jeg har prøvd å se om det å legge han senere fører til at han våkner senere, men slik fungerer det ikke for oss. Lillegutt våkner tidligere jo senere han blir lagt, så her har jeg slått meg til ro med at nå starter dagen kl 6. Gjesp.... Men så er han jo så skjønn der han ligger lys våken og smiler, spreller og babler til meg da, det gjør jo det hele mindre slitsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå