snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 jeg har en pus på 3 som er kastrert.... han må vi nesten ha, men ikke nær babyen self.... og jeg har sååå lyst på kanin en liten som ikke blir større en en kilo da men alikevel en kanin ( min kjære mann mener de er bare pga hormonene jeg vil ha... hm ikke vet jeg men har kjempe lyst på en) da jeg lurer på går dette sammen i et hus?? alt er inne dyr liksom... takker for svar
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 heisann. hormoner kan få oss til mye rart ja, hehe men vi har en kastrert hannkatt på tre år og to marsvin som bor inne. Katten er jo både ute og inne. Det går kjempegreit her. Marsvinene går tur på gulvet uten at katta bryr seg i det hele tatt. og buret her står stort sett åpent pga datteren min støtt er oppi og koser. ikke noe problem her . Eneste "jobben" for oss også litt frem i tid nå blir jo å være streng på at katten holder seg unna babyutstyr og babyen. Men det tror jeg ikke blir stort problem.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 20. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2009 hehe godt å høre... lyst å kjøpe en nå før lille gutt kommer, så katten og kaninen få bli kjendt først men da må man vel ha bur osv... hm eller?? kan man lære de å drite et sted å la de gå løse ellers??
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 villle ikke anbefalt å la den gå løs hele tiden nei, du bør ha bur. den er en gnager og tror neppe du får den til å gå på en slags kattedo marsvinene våre går turer på gulvet, men vi har alltid oversikt hvor de er så de ikke går løs på ledninger osv. drar aldri hjemmefra mens de er ute av buret osv de får bare lov når vi er hjemme og kan følge med. De må alltid i buret etterpå. er jo der de har mat, vann , høy, og do osv
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 20. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2009 hehe oki... ja da får vi se hva de blir til er nok litt lurt å ha bur da ja.. ikke så kult om den tygger over en ledning liksom :S
luckymum Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 man kan få kaninen ganske dotrent!=) Har en dvergvedder som er snart 3 år.Han har en hjørnedo i buret sitt,der gjør han fra seg.Det hender at han kan bæsje en kule eller to på gulvet når han er ute og går,men tisser aldri noe annet sted enn i doen sin. og den bæsjen er jo en hard kule så bare å plukke opp. Han pleier å være ute store deler av dagen,så lenge vi er hjemme selvfølgelig. Han har til og med fått seg en kaninseng som står i stua som han ofte sitter og koser seg i.Ellers oppfører han seg av og til som en hund; løper etter oss når vi går rundt i leiligheten, ligger under spisebordet når vi spiser, står på to ben ved sofaen når vi spiser mat i stua, hopper opp i sofaen og koser og reiser seg og lytter veldig når det går i ytterdøra=) Så det er veldig hyggelig med kanin.Han har forresten gått løst rundt med hund når han har blitt passet i 2 uker, uten noe problemer.De "kranglet" til og med om plassen under kjøkkenbordet=)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 20. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2009 åhhhhhhhhhhh nå fikk jeg hvertfall lyst på en :D:D den høres såååå gullig ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå