Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Våknet plutselig! Hadde jeg en rie?? Magen var steinhard, og det varte lenge, presset så utrolig at jeg trodde jeg skulle spy! Det kommer hyppig, og magen har enda ikke blitt "myk". Må puste meg igjennom å har problemer med å skirve akkurat nå... Hatt mye regelmessige, hyppige kynnere som gir seg etter 2.5t. Men fikk beskjed om at jeg ikke ville være i tvil om det var rier... jeg er førsteangs og 99% sikker på at det skjer noe nå... Sterke mdningstegn har jeg hatt i 2 uker Håper virkelig noen er våken å kan svare!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Magen skal bli mykere mellom.Men du får vente og se ;o) Spennende! Hvis du har vondt, er det jo et veldig bra tegn!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 ja jeg er våken bor du langt fra føden ? hvor bor du ? jeg bor i ski
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Jeg hadde rier og fikk beskjed om å prøve å sove. På det vondeste så fikk jeg tårer i øynene.. så dabbet de av, jeg sovnet, og ingenting skjedde likevel. Kom tilbake 5 dager senere, hvor de var ennå kraftigere med en gang og jeg fødte 6 timer senere. Men forskjellig fra person til person. Lykke til om dette er natten din:)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Ja nå er det 10min siden magen ble myk igjen, Den ble nettopp skikkelig hard igjen og det ga seg.. ikke SÅ ubehagelig/vondt denne gangen men det presser og er ubehagelig nok. Merker det pulserer i underlivet og det er litt press aktig følelse som også gir seg. Hehe, sitter nå her å venter Skjer det skikkelig en gang til ringer jeg KK. Samboer ble bare gretten å gikk å la seg igjen..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 01:56 jeg bor i Bergen, 15min å kjøre til KK/haukeland 01:57 ja lurer på om jeg skal legge meg igjen, våkner vel igjen om det er aktuellt HI
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #8 Skrevet 20. april 2009 ta en tur på føden du. det hadde jeg gjort om det ikke var forlangt nå hører det med i historien at jeg er veldg veldg pystete da,
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #9 Skrevet 20. april 2009 De blir ikke særlig blide om du kommer pga EI eneste rie ;o)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #10 Skrevet 20. april 2009 Termin om 26 dager. Min mor fødte både min bror og meg 5uker for tidlig så det ligger i blodet å føde før termin. Magen sank veldig for to uker siden, fått mange komentarer på at jeg kommer til å føde før tiden. Fødefjeset er på plass! Men jeg går å legger meg igjen, så ser jeg hva som skjer :) HI
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #11 Skrevet 20. april 2009 Jeg hadde ei sånn rie 3 uker før fødsel ved en av mine.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #13 Skrevet 20. april 2009 Jeg fikk til slutt sove, hadde mye kynnere og murringer etter denne ene rien. Fikk bekreftet på time hos jordmor nettopp at det var en rie jeg hadde. Magen min føles mørbanket idag, og babyen presser enda mer ned enn før, trodde ikke det var mulig. Må støtte meg til samboer når jeg går og er ikke like sprek, føler meg ganske gravid Jordmor mente at jeg ikke kommer til å gå lenge nå, sa det flere ganger Fikk bekreftet at hodet er festet og babyen er stor nok til å fødes, har ligget litt over gjennomsnittet en stund. Nå vet jeg, som forvirret førstegangs, hvordan en rie skal kjennens ut hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå