Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Huff..er så lei meg om dagen.For bare 4-5mnd siden ble je kjent med en gutt/mann gjennom en felles venn.Han er bare en kompis,har familie og alt som er:) Vi fant fort "tonen" som venner,og kunne snakke om alt.Ble sjelevenner mente han. Problemet er at damen hans har rotet med den felles kompisen vår.Dette visste je før je ble kjent m han nye kompisen. I etterkant har d vist seg at hun damen også er SINNSYKT sjalu på vennskapet je og han har.Og hu har fortalt meg MYE som tydet på at hu ik alltid var sikker i forholdet.Je var lenge usikker på om je skulle si noe til han om alt je visste,men tok til slutt valget å fortelle d je visste..Hun nekter jo da på ALT overfor han..og han har etter dette blitt mer avholdende overfor meg..Mente d var riktig å si det je visste NÅ je da,så han ik fikk vite d etter ei lang stund,og i tillegg da vite at je hadde gått å visst d uten å si no......Hva hadde dere gjort????
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Hvis du vil ha svar, får du skrive ordentlig norsk, så det går an å lese innlegget ditt.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Dumt av deg og fortelle ham det. Ikke din jobb og blande deg inn i deres forhold.
Gjest Tale30 Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Dessuten syns jeg at det kan virke som om at hun har grunn til å være sjalu. En mann som begynner å kalle en ny venninne for sjelevenn er ikke bra. Hadde mikn mann fått en sjelevenn i en jente han møtte etter at vi ble sammen så hadde jeg ikke blitt mye glad nei.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Sorry, men du må ikke bli sjelevenner med andres samboere/ektefeller/kjærester. Det er et GROVT overtramp! Ikke det minste rart at hun er sjalu.... Det jeg ikke skjønner her, er hvorfor hun betror seg til deg om problemer i forholdet, hvis hun samtidig er så sjalu på deg.....? Hva tror du selv? Kan det ha vært en liten føler for å se hva du evt svarte om ditt forhold til HENNES mann....? Slik jeg ser det, er ikke problemet at hun har rotet med deres felles kompis - men at du egler deg innpå mannen hennes. Avslutt vennskapet med "sjelevennen", og la de to ha forholdet sitt med evt. problemer i fred for innblanding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå