NormaJean Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 vi skal kjøpe nytt bilsete til lillegutt, men hvilke bilsete skal jeg velge? ønsker ett som har en god hvilestilling da vi kjører mye bil til familie på vestlandet. og vil allerhelst ha opp til 25kg og det skal være bakovervendt. Britax? HTS? Hva anbefaler du?
NormaJean Skrevet 19. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 19. april 2009 og dette med isofix base, er det kun for praktiske grunner eller er det faktisk tryggere? vi har mulighet for isofox base nå, kjøpt ny bil.
Babyønske �� Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Hvis du skal ha Isofix og bakovervendt er det ikke så mange valg på markedet. Jeg tror ikke det finnes bakovervendte Isofix stoler opp til 25 kg, men Hts har nettopp kommet med ett som er opp til 18 kg, iZi Comfort X1 ISOfix heter det, og så har vel Acta Graco et.
Babyønske �� Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Og stolene har forresten ikke base, Isofixfestene er i selve stolen.
NormaJean Skrevet 19. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2009 men hvis jeg dropper isofix, hvilke stol er det som er best da?
Kjukka Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Vi har Britax multitech... og er veldig fornøyd med det! Er ikke base på det, og er litt kronglete å installere, men gikk greit... Og så lenge det er installert riktig med beltene, så er det like sikkert som isofix!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå