Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Jeg var til undersøkelse og fikk vite at jeg hadde en spiserørsbetennelse. Virket som om lege bagatelliserte dette og fortalte at det var vanlig.. Jeg ble ganske god etter noen dagers bruk av lansoprazol. Nå de siste ukene har jeg blitt verre og verre. Det er nesten som jeg tror jeg har hjerteinfakt hver dag. Smertene er øverst i magen, på venste side av brystet og på halsen.. Det er kjempevondt!! Jeg har doblet dosen med medisin uten at det hjelper. Legen min vil ikke utrede mer... Han sier at medisinen er den beste.. Jeg har ikke brennende følelse, men mer smerter og trykk.. Har sjekket hjertet opp og ned i mente, så det er friskt. Kan det være det er betennelsen som gir så intense smerter?? Finnes det andre medisiner som kan hjelpe bedre? Er så sliten av å ha vondt...
Gjest Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 kjæresten min har problemer med den lukke ventilen, slik at det kommer opp magesyre der hvor det er vanlig hud slik at han får halsbrann, han har også hatt "vondt i hjertet" og det du beskriver og det kommer av halsbrannen....
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Det kan hende du har mellomgulvsbrokk. Jeg har det, og må ta medisiner hver dag 2 ganger pr dag resten av livet, med mindre jeg opereres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå